ورود دلار به کانال ممنوعه
کد خبر: 18968

ورود دلار به کانال ممنوعه

۱۷ روز گذشته با افزایشی شدن روند نرخ دلار غیررسمی، نرخ سکه نیز افزایشی شد. قیمت هر قطعه از این فلز گران‌بها در واپسین معاملات روز دوشنبه با حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز یکشنبه به رقم ۱۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. حباب سکه طلا ضرب امامی نیز در روز گذشته حدود ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی محاسبه شد.

به گزارش خودکارنیوز، در پی نوسانات افزایشی جدید نرخ ارز، روز گذشته قیمت هر برگ اسکناس دلار در معاملات آزاد بازار تهران به سطوح قیمتی کانال ۳۶ هزار تومانی رسید. این در حالی است که در هفته‌های گذشته فعالان بازار شاهد تلاش‌های بانک مرکزی در جهت جلوگیری از ورود نرخ این ارز به کانال ۳۶ هزار تومانی بودند. در نتیجه به نظر می‌رسد سیاست‌های جدید بازار‌ساز نظیر انتشار اوراق ارزی هنوز با واکنش مناسب فعالان بازار مواجه نشده و در میان معامله‌گران محبوبیت پیدا نکرده است. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در واپسین معاملات نقدی روز گذشته با حدود ۲۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز یکشنبه به رقم ۳۶ هزار و ۱۳۰ تومان رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، روز گذشته روند نرخ شاخص ارزی در معاملات رسمی بازار ارز تهران نیز افزایشی بود. در همین راستا قیمت هر برگ دلار بازار متشکل در روز دوشنبه با حدود ۵۰ تومان افزایش نسبت به نرخ‌های پیشین به سطوح قیمتی انتهای کانال ۳۳ هزار تومانی رسید. با افزایشی شدن قیمت دلار، نرخ سکه نیز نوسانات افزایشی جدیدی را ثبت کرد. روز گذشته قیمت هر قطعه سکه طلا ضرب امامی با پیشروی در کانال تاریخی ۱۷ میلیون تومانی به پله دوم این کانال رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید