پرداخت ۱۳ هزار دلار + ۱۵۰۰ یورو ارز دانشجویی به هر متقاضی
کد خبر: 21654

پرداخت ۱۳ هزار دلار + ۱۵۰۰ یورو ارز دانشجویی به هر متقاضی

مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا گفت: بر اساس مقررات، دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.

به گزارش خودکارنیوز، مسعود توکلی در خصوص شرایط دریافت ارز دانشجویی گفت:با هماهنگی‌ انجام شده بین مرکز مبادله با وزارت علوم و همچنین وزارت بهداشت، دانشجویان بورسیه و غیربورسیه متقاضی ارز دانشجویی می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات ارزی و مشمولین وزارت بهداشت تحت عنوان «موحد» و همچنین سامانه جامع امور دانشجویان وزارت علوم تحت عنوان «سجاد» به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

وی افزود: سازمان دانشجویی همکاری خوبی با مرکز مبادله داشته مبنی براینکه میز خدمتی هم در طبقه همکف سازمان دانشجویی در این خصوص تدارک دیده است.

توکلی در خصوص سقف ارز دریافتی دانشجویان متقاضی تصریح کرد: بر اساس مقررات، دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.

وی گفت: دانشجویان بعد از ثبت درخواست ارز دانشجویی در سامانه وازرت علوم و وزارت بهداشت و همچنین پس از اخذ کد رهگیری با مراجعه به بانک می‌توانند ارز خود را در بازده زمانی مشخص دریافت کنند؛ بنابراین استفاده از کد رهگیری زمان مشخصی دارد و امکان دریافت ارز در یک بازده زمانی دیگر وجود ندارد.

توکلی درادامه تاکید کرد: اگر دانشجویان متقاضی طبق آنچه که در سامانه موحد و سجاد ذکر شده مدارک خود را بارگذاری کنند در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانند ارز خود را دریافت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید