رئیسی: مهار تورم را با رشد تولید دنبال می‌کنیم/ امروز سنگر در واحدهای تولیدی است
کد خبر: 24625

رئیسی: مهار تورم را با رشد تولید دنبال می‌کنیم/ امروز سنگر در واحدهای تولیدی است

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز سنگر در واحدهای تولیدی است، گفت: دشمن نمی‌خوا‌هد در کشور تولید و درآمد داشته باشیم.

به گزارش خودکارنیوز، رئیس جمهور ‌ در امتداد برنامه بازدید از واحدهای اقتصادی که عمدتا در دهه 90 راکد شده بودند و با آغاز دولت سیزدهم در مسیر احیاء قرار گرفته‌اند در جمع کار‌آفرینان حاضر و با آنان گفت‌وگو کرد.

وی در جشن احیای واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش سرمایه‌گذاران برای احیای واحدهای راکد و تلاش برای توسعه این واحدها اظهار داشت:  آنچه در مکت شهدا آموخته‌ایم "ما می‌توانیم". دیروز سنگر در برابر رژیم بعت عراق بود و امروز سنگر در واحدهای تولیدی است چرا دشمن نمی‌خوا‌هد در کشور تولید و درآمد داشته باشیم و به ا‌ستقلال در این حوزه‌ها برسیم، اما ملت ایران اراده کرده که مستقل باشد و با مدد از شهدا می‌گوییم "ما می‌توانیم".

رئیسی با اشاره احیای 200 کارخانه راکد در آذربایجان شرقی گفت: با احیای این واحدهای صنعتی در این استان بیش از 67 هزار شغل جدید ایجاد شده است و حتما دولت برای ادامه کار این واحدها مساعد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهار تورم را با رشد تولید دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: سرمایه‌گذا‌ران، مدیران و مسئولان با همه وجود و با امید کار را دنبال کنند و با این 220 واحدی که احیا شده هزاران شغل شده و هزاران شغل دیگر ایجاد خواهد شد.

حجم ویدیو: 2.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید