شنیده شدن صدای انفجار در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه
کد خبر: 18347

شنیده شدن صدای انفجار در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه

منابع خبری اسرائیلی و فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجار در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر می‌دهند که ظاهرا به خاطر حملات راکتی از نوار غزه است.

به گزارش خودکارنیوز،منابع خبری عبری و عربی شامگاه  پنجشنبه از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیستی در اطراف غزه خبر دادند.

 

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که آژیرهای خطر در شهرکهای «کیسوفیم»، «العین الثالثة» و «نیریم» به صدا درآمده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حملات موشکی از نوار غزه صورت گرفته و سامانه گنبد آهنین دستکم یک موشک را رهگیری کرده است.

منابع خبری هم از شنیده شدن دستکم دو انفجار در این شهرکها خبر دادند. روزنامه یدیعوت آحارونوت اما گزارش داد که دستکم یک راکت از جنوب نوار غزه به سمت شهرکهای «اشکول» شلیک شد، ولی «ظاهرا این موشک رهگیری شده است».

در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی پانزدهم مرداد ماه گذشته اعلام کرد، مقاومت فلسطین طی چند روز ۱۶۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

این حملات در حالی صورت گرفته است که رزمندگان مقاومت فلسطین، طی چند ماه اخیر، عملیاتهای استشهادی بسیاری را علیه نظامیان و صهیونیستهای شهرک‌نشین انجام دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید