ادعای مایک پنس: آمریکایی‌ها بازگشت سیاستهای دولت ترامپ را می‌خواهند
کد خبر: 18755

ادعای مایک پنس: آمریکایی‌ها بازگشت سیاستهای دولت ترامپ را می‌خواهند

«مایک پنس»، معاون ریاست جمهوری سابق دونالد ترامپ، در مصاحبه‌ای ادعا کرد، آمریکایی‌ها خواستار بازگشت سیاست‌هایی که دولت سابق تحت رهبری پنس-ترامپ پیش از ریاست جمهوری بایدن اتخاذ کرده بود، هستند.

به گزارش خودکارنیوز، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دولت دونالد ترامپ گفت، آمریکایی‌ها با سیاست‌های دولت جو بایدن مخالف و مایل به بازگشت دوباره سیاست‌های دولت دونالد ترامپ هستند.

«مایک پنس»، معاون ریاست جمهوری سابق دونالد ترامپ، در مصاحبه‌ای ادعا کرد، آمریکایی‌ها خواستار بازگشت سیاست‌هایی که دولت سابق تحت رهبری پنس-ترامپ پیش از ریاست جمهوری بایدن اتخاذ کرده بود، هستند.

مایک پنس در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس نیوز گفت: «من در دو سال گذشته هر جایی که رفتم مردم به من گفتند خواستار بازگشت به سیاست‌های دولت قبلی آمریکا هستند. دولت ترامپ-پنس برای مردم آمریکا کار می‌کرد.»

به گفته مایک پنس، سیاست‌های دولت جو بایدن منجر به خروج فاجعه‌بار از افغانستان، رکود اقتصادی، هزینه‌های گزاف در واشنگتن دی.سی و بدترین تورم ۴۰ سال اخیر آمریکا شدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این انتقادات نفر دوم دولت جمهوریخواه سابق آمریکا در دفاع از سیاستهای دولت ترامپ در حالی مطرح شدند که او حدود یک هفته پیش در مصاحبه‌ دیگری مجددا رئیس جمهور سابق آمریکا را آماج انتقادات خود از بابت اتفاقات ششم ژانویه ۲۰۲۱ قرار داد.

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه گذشته طبق وعده قبلی خود به اعلام رسمی نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، یک هفته بعد از آنکه حزب جمهوریخواه در انتخابات میاندوره ای موفق به کسب کنترل مجلس سنا نشد، پرداخت.

جو بایدن هنوز رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام نکرده و اوایل ماه جاری گفت، سال ۲۰۲۳ درباره این مساله تصمیم خواهد گرفت.

مایک پنس در مصاحبه روز یکشنبه خود، روزی که خبر فعال شدن مجدد حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر منتشر شد، در پاسخ به سوالی درباره حمایتش از نامزدی دونالد ترامپ گفت: «خب من فکر می‌کنم انتخابهای بهتری وجود خواهد داشت.»

مایک پنس در مصاحبه دیگری با شبکه «ان.بی.سی» در روز یکشنبه تاکید کرد، این «مردم آمریکا» هستند که درباره صلاحیت داشتن ترامپ برای رسیدن دوباره به ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرند.

پنس در این مصاحبه  به گفته‌های چند مقام دولت سابق ترامپ نسبت به اینمع رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی دوباره برای ریاست جمهوری «فاقد صلاحیت» و «قطب نمای اخلاقی» است واکنش نشان داد و گفت: «من واقعا معتقدم که تصمیم‌گیری در این مورد به عهده مردم آمریکا است.»

مایک پنس در آخرین هفته‌‌های عمر دولت ترامپ به شدت هدف انتقادات رئیس‌جمهور وقت آمریکا قرار گرفته بود. ترامپ از پنس به عنوان رئیس مجلس سنا خواسته بود که مانع از تایید شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شود چرا که به ادعای او دموکرات‌ها «تقلبی بزرگ» مرتکب شدند و پیروز این انتخابات، خود ترامپ بوده است.

 


 

دیدگاه تان را بنویسید