ارسال پیامک آماده‌باش برای هزاران نظامی ذخیره اسرائیل+ ویدئو
کد خبر: 19608

ارسال پیامک آماده‌باش برای هزاران نظامی ذخیره اسرائیل+ ویدئو

منابع عبری خبر دادند که هزاران نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد، پیامک آماده‌باش و معرفی به یگان دریافت کرده‌اند.

 

به گزارش خودکارنیوز، ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد امروز (پنجشنبه)، ده‌ها هزار نظامی ذخیره خود را از طریق تماس تلفنی و پیام کوتاه فراخواند و از آن‌ها خواست که به یگان‌هایی که پیشتر برایشان مشخص شده، خود را معرفی کنند.

 

وبگاه عبری «والا» گزارش داد که نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی این پیامک‌ها و تماس‌ها را ساعت یک بامداد دریافت کرده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی گفت «به‌اشتباه و پس از نقص در دستگاه تماس خودکار» این مشکل رخ داده است.

 

این پایگاه عبری با اشاره به اینکه ارسال این پیامک‌ها باعث وحشت نظامیان ذخیره شد، افزود: «در این مرحله معلوم نیست که آیا این مسئله به علت نقص فنی بوده یا خطای انسانی و حمله سایبری.»

 

نظامیان ذخیره در حالی این پیامک را دریافت کردند که به علت اهمال‌کاری و عدم رسیدگی به وضعیت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی و در نهایت شهادت او و همچنین اعلام عدم تحویل پیکر این شهید فلسطینی به دلیل امتیازگیری در مذاکرات، فضای متشنجی میان گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه و ارتش رژیم صهیونیستی حاکم است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی برنامه‌ای برای ارتباط با سربازان ذخیره خود دارد که در شرایط اضطراری این برنامه فعال می‌شود و به صورت خودکار با ارسال پیامک و برقراری تماس تلفنی با نظامیان ذخیره از آن‌ها خواسته می‌شود که مواضع از پیش تعیین‌شده بروند.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که این اتفاق در نتیجه یک نقص فنی روی داده و شب‌هنگام برای نظامیان پیامک‌هایی با محتوای آماده‌باش و معرفی به یگان ارسال شده است.

دیدگاه تان را بنویسید