طوفان زمستانی در آمریکا جان ۳۴ تن را گرفت+ ویدئو
کد خبر: 19699

طوفان زمستانی در آمریکا جان ۳۴ تن را گرفت+ ویدئو

طوفان زمستانی که بخش‌های وسیعی از آمریکا را درنوردیده، تاکنون جان دستکم ۳۴ نفر را گرفته است.

به گزارش خودکارنیوز، به نقل از ای.بی.سی نیوز، با توجه به اینکه افراد زیادی بدلیل بارش سنگین برف در خانه‌هایشان گرفتار شده‌اند و برق ده‌ها هزار مشترک خانگی و غیرخانگی قطع شده است انتظار می‌رود که آمار کشته‌شدگان افزایش پیدا کند.

در همین حال، تارنمای هیل گزارش داد که کشته‌شدگان اغلب بر اثر سوانح رانندگی ناشی از سرما و یخبندان یا عدم امدادرسانی به موقع جان خود را از دست دادند.

شهر بوفالو در ایالت نیویورک بیشترین آسیب را از طوفان زمستانی دیده است و دستکم ۱۲ نفر در این شهر بر اثر طوفان کشته شده‌اند.

سی.ان.ان نیز گزارش داد که هشت نفر بدلیل سوانح رانندگی در ایالت اوهایو کشته شده‌اند. دو کشته نیز منطقه کلرادو اسپرینگز در ایالت کلرداو گزارش شده است.

سه نفر در ایالت کانزاس و سه تن دیگر در ایالت‌های میسوری، تنسی و ویسکانسین جان خود را از دست داده‌اند. سایر کشته‌شدگان در ایالت‌های دیگر گزارش شده‌اند.

رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که وسعت طوفان زمستانی بی‌سابقه است و حدود ۶۰ درصد از جمعیت آمریکا به دلیل سرما و یخبندان و طوفان با هشدارهای هواشناسی مواجه شده‌اند.

همچنین فقط در روز یکشنبه بیش از یکهزار و ۷۰۰ پرواز هواپیما لغو شد و با توجه به تعطیلات آخر سال در آمریکا انتظار می‌رود که مسافران بیشتری تحت تاثیر قرار بگیرند.

سرویس ملی هواشناسی روز جمعه به شهروندان آمریکایی هشدار داد که به دلیل شرایط نامساعد و خطرناک جوی در خانه‌ها بمانند.

در همان روز ، سرما در برخی نقاط به زیر ۴۸ درجه سلسیوس سقوط کرد و در ساعاتی از روز برق ۱.۷ میلیون مشترک قطع شد.

هر چند برق برخی مشترکان تا اواخر روز شنبه وصل شد اما مراکز تولید و توزیع برق از مردم خواستند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

 

حجم ویدیو: 637.30K | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید