دختر کیم جونگ اون باز هم خبرساز شد!
کد خبر: 20983

دختر کیم جونگ اون باز هم خبرساز شد!

دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی روز سه‌شنبه در یک ضیافت نظامی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور ظاهر شد و این گمانه‌زنی را تقویت کرد که دخترش جانشین نهایی او خواهد شد.

به گزارش خودکارنیوز، چهارمین حضور دختر کیم جونگ اون در انظار عمومی قبل از آنچه انتظار می‌رود بزرگترین رژه نظامی کره شمالی تا کنون باشد، برگزار می‌شود. این جشن که در پیونگ یانگ، برگزار می‌شود، در بحبوحه تنش‌های شدید با آمریکا بر سر آزمایش موشکی نظامی در شبه جزیره کره برگزار می‌شود.

عکس‌هایی که روز چهارشنبه توسط خبرگزاری مرکزی دولتی کره منتشر شد، جو آئه را نشان می‌دهد که گفته می‌شود حدود ۹ یا ۱۰ ساله است، به جای پدرش در جلو و وسط نشسته است. این دختر در حالی که پدرش در این مراسم باشکوه دست مقامات ارشد را می‌فشرد از نزدیک در کنار پدرش ایستاد.

مو‌های دختر جوان شبیه به مدل موی مادرش، ری سول جو، بانوی اول بود. او یک کت مشکی و پیراهن لباس سفید پوشیده بود، درست مانند پدرش، اما این ظاهر را با دامن مشکی و کفش کرد.

تحلیلگران می‌گویند که کیم دخترش را به رویداد‌های عمومی مرتبط با ارتشش می‌برد تا به جهان نشان دهد که قصد ندارد داوطلبانه سلاح‌های هسته‌ای خود را تسلیم کند، که ظاهراً آن را قوی‌ترین تضمین برای ادامه حکومت خانواده کیم می‌داند.

رسانه‌های دولتی جو آئه را "محترم" و "محبوب" توصیف کردند و این گمانه زنی را بیشتر تقویت کرد که او به عنوان جایگزین پدرش مطرح می‌شود.

او همچنین اخیراً در آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما در ماه نوامبر دیده شد و از آن زمان پدرش را در جلسه‌ای با دانشمندان نظامی و بازرسی موشک‌های بالستیک همراهی کرده است.

کره+شمالی

خبرگزاری کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کرد که کیم همچنین به همراه دخترش از محل اقامت افسران ارتش خلق کره بازدید کرد.

کیم جونگ اون در طول سخنرانی خود گفت که این بزرگترین افتخار و باعث خوشحالی وی است که فرمانده عالی ارتشی باشد که به عنوان قوی‌ترین ارتش جهان شناخته می‌شود.

در گزارش‌های مربوط به دیدار کیم از سربازان، هیچ اشاره‌ای به هیچ اظهارنظری در مورد واشنگتن یا سئول نشده است، اما روزنامه رسمی پیونگ یانگ در سرمقاله‌ای گفته است که ارتش کره شمالی قرار است با تهدیدات دشمن با یک حمله فوق‌العاده قوی با قدرت غیرقابل تصور مقابله کند.

این روزنامه می‌گوید آزمایش‌های تسلیحاتی و تمرین‌های رزمی کره شمالی در سال گذشته، نمایش موفقیت‌آمیز قدرت نظامی عظیم بود.

کره شمالی که با انزوای اقتصادی عمیق و کمبود مواد غذایی مواجه است، در آزمایش تسلیحات از جمله موشک‌هایی که برای حمله به اهدافی در کره جنوبی و ایالات متحده طراحی شده بودند، طی یک سال رکوردشکنی کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید