لاپید: نتانیاهو کنترل همه چیز را از دست داده است
کد خبر: 21958

لاپید: نتانیاهو کنترل همه چیز را از دست داده است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از نخست وزیر کنونی این رژیم تصریح کرد که نتانیاهو کنترل همه چیز را از دست داده است.

به گزارش خودکارنیوز، یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی این رژیم کنترل همه چیز حتی سیاست خارجی را هم از دست داده است.

به گزارش روسیا الیوم، لاپید گفت: "آمریکا از کمک به نتانیاهو خودداری می‌کند و عربستان با ایران توافق نامه امضا کرده است؛ اما او برای گفتگو به کاخ سفید دعوت نشد. "

نخست وزیر سابق اسرائیل افزود: "نتانیاهو کنترل خود بر اقتصاد را هم از دست داده است، ارزش "شِکل" در حال سقوط، هزینه‌های زندگی در حال افزایش است و سرمایه‌ها از اسرائیل فرار می‌کنند".

او ادامه داد:" ۲۵۵ تاجر وسرمایه دار بزرگ دیروز به نتانیاهو هشدار دادند که سرمایه گذاری در اسرائیل را متوقف خواهند کرد".

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.

این تظاهرات در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید