تایمزاسرائیل: تل‌آویو قصد دارد در نشست آتی آژانس کشور‌های غربی را به اتخاذ «موضع سخت» علیه ایران ترغیب کند
کد خبر: 22521

تایمزاسرائیل: تل‌آویو قصد دارد در نشست آتی آژانس کشور‌های غربی را به اتخاذ «موضع سخت» علیه ایران ترغیب کند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلاش‌های جدید این رژیم برای ترغیب کشورهای غربی به انجام اقداماتی در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران خبر داده‌اند.

به گزارش خودکارنیوز، روزنامه تایمزاسرائیل گزارش داده الی کوهن، وزیر خارجه صهیونیست‌ها با وزیر خارجه فرانسه درباره روش‌های متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران تلفنی گفت‌وگو کرده است.

به نوشته این رسانه، تل‌آویو خواستار توبیخ ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماه ژوئیه است و کوهن در تلاش است کشورهای غربی را به اتخاذ «موضع سخت» علیه ایران ترغیب کند.

کوهن در همین راستا قصد دارد به جمهوری چک سفر کرده و با مقام‌های این کشور درباره ایران رایزنی کند. جمهوری چک ریاست نشست آتی شورای حکام آژانس اتمی را بر عهده خواهد داشت.

تایمز اسرائیل نوشته ایران اصلی‌ترین موضوع رایزنی‌های کوهن در جمهوری‌چک خواهد بود. او گفت: «ما در آنجا درباره روش‌های جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و متوقف کردن بازوهای تروریستی ایران رایزنی خواهیم کرد.»

کشورهای غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعاها را رد کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید