اظهارات نتانیاهو علیه ایران: به ایران اجازه نمی دهیم که از سمت سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری ما را تهدید کند
کد خبر: 23382

اظهارات نتانیاهو علیه ایران: به ایران اجازه نمی دهیم که از سمت سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری ما را تهدید کند

نخست وزیر اسرائیل بار دیگر ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد.

 به گزارش خودکارنیوز، بنیامین نتانیاهو دیروز (دوشنبه) در افتتاحیه دوره تابستانه کنست اسرائیل گفت: نظام ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.

وی افزود: به ایران اجازه نمی دهیم که از سمت سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری ما را تهدید کند و به آن ها اجازه نمی‌دهیم در مرزهای ما مستقر شوند.

نخست وزیر اسرائیل که در طول سه ماه گذشته و بعد از روی کار آمدن کابینه جدید در این رژیم در دستیابی به همه اهداف خود ناکام مانده است، در ادامه ادعاهای خود گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به کار می بندیم.

بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در نشست کابینه اسرائیل بدون توجه به بحران در جبهه داخلی و چند دستگی و نافرمانی در درون ارتش این رژیم و نگرانی ضمنی از محور مقاومت گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد تا با ایجاد خانه های امن ترور در اطراف، ما را محاصره کند.

وی از تلاش شبانه روزی اسرائیل برای مقابله با ایران سخن راند و گفت که این رژیم در حوزه دفاعی و تهاجمی به آنچه او «تجاوزات ایران و عوامل نیابتی آن» خواند، پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر اسرائیل درباره بحران و شرایط بی ثبات حاکم بر صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی در سایه اختلاف بر سر تصمیمات کابینه از جمله لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی گفت: ما در تلاش برای حل مباحثات پیرامون لایحه تغییرات قضائی از طریق گفت‌وگو هستیم. با اراده مثبتی که در طرفین وجود دارد من به رسیدن به توافق امیدوارم.

دیدگاه تان را بنویسید