شهادت ۳ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری
کد خبر: 23458

شهادت ۳ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس حداقل سه فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش خودکارنیوز، رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.

رسانه‌های خبری همچنین اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح امروز با حمله به یکی از شهرک‌های شهر نابلس در کرانه باختری شغالی، یک منزل مسکونی را محاصره کردند.

همزمان با محاصره نظامیان صهیونیستی، شماری از  نظامیان اسرائیلی با تجهیزات نظامی وارد شهر نابلس شدند و در چندین نقطه درگیری شدیدی میان ساکنان فلسطینی و صهیونیست‌ها صورت گرفت.

بر اساس گزارش رسانه‌های داخلی،  حداقل سه فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس به شهادت رسیدند.

 از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تاکنون پیکر دو شهید که زیر آواز دو منزل مسکونی که صهیونیست ها آن را هدف قرار دادند، بیرون کشیده شده و به  بیمارستان منتقل شدند.پیکر این شهدا به دلیل آسیب جدی که وارد شده است قابل شناسایی نیست.

نظامیان رژیم صهیونیستی یک منزل را در محله «الیاسمینه» در شهرک قدیمی نابلس محاصره کردند.

همزمان بلندگوهای مساجد در نابلس، مردم فلسطین را به  حمایت از نیروهای مقاومت و خارج کردن آن‌ها از محاصره رژیم صهیونیستی  فرا خواندند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که امروز پس از به دست آمدن اطلاعات دقیق، دو تن از نیروی حماس به نام‌های «حسن قطنانی» و «معاذ المصری» که حدود یک ماه پیش با انجام عملیات «الاغوار» موجب هلاکت سه شهرک‌نشین صهیونیست شده بودند، به شهادت رسانده‌است.

رسانه های فلسطینی اعلام کردند که یکی از خانه‌ها متعلق به خانواده شهید «محمد العزیزی»  و دیگری متعلق به خانواده «عکوب» بوده است  و تعدادی از فلسطینیان  در این دوخانه که هدف حمله موشکی و پهپادی رژیم اشغالگر قرار گرفت، حضور داشته‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید