وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به روسای شهرک‌های جنوب: آماده جنگ طولانی باشید
کد خبر: 23646

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به روسای شهرک‌های جنوب: آماده جنگ طولانی باشید

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رؤسای شهرک‌های «غلاف غزه» را به آمادگی برای هر سناریویی دعوت کرد.

 به گزارش خودکارنیوز، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم در پایان نشستش با رؤسای شهرک‌های اطراف غزه موسوم به «غلاف غزه» گفت: «باید برای هر سناریویی از جمله جنگ طولانی مدت و گسترش دامنه شلیک موشک‌ها آماده شویم. ما درباره تعامل با شلیک موشک‌هایی که ساکنان اسرائیل را تهدید می‌کنند سهل انگاری نمی‌کنیم. این فقط یک اقدام تروریستی نیست، بلکه چالشی علیه موجودیت اسرائیل است.»

وی گفت: «بسیار مهم است که شهروندان هوشیار باشند و به دستورات عمل کنند. نهاد نظامی کمک‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کند.»

گالانت گفت: «براساس ارزیابی جاده‌ها و پایگاه‌ها بسته شده و راه‌های جایگزینی را در مناطق هم مرز با دیوار امنیتی در منطقه غلاف غزه در پیش می‌گیریم.»

از سوی دیگر، اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ اسرائیل صبح امروز سه‌شنبه، بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را ستود و از شهروندان خود خواست به دستورالعمل‌های ایمنی فرماندهی جبهه داخلی گوش فرا دهند.

هرتزوگ ادامه داد: با چالش‌های امنیتی زیادی روبرو هستیم که ما را ملزم می‌کند مسؤولانه عمل کنیم و به دستورالعمل‌های جبهه داخلی پاسخ دهیم.

در همین زمینه، مقامات اسرائیلی امروز اعلام کردند که در حال تخلیه هزاران نفر از ساکنان شهرک سدروت هستند زیرا انتظار دارند مقاومت فلسطین با حملات راکتی به ترور رهبران «جهاد اسلامی» پاسخ دهد.

بامداد دیروز (سه شنبه) در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۳ فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) به شهادت رسیدند.

دیدگاه تان را بنویسید