سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه+ فیلم
کد خبر: 19113

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه+ فیلم

رئیس رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه طی سفری رسمی وارد بحرین شد.

به گزارش خودکارنیوز، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با استقبال وزیر خارجه بحرین و حضور گارد نظامی وارد منامه شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی سفر هرتزوگ به منامه، اولین بازدید رسمی رئیس این رژیم از کشور بحرین خواهد بود.

 هرتزوگ در این سفر در نظر دارد علاوه بر دیدار با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین، با اقلیت یهودی در این کشور نیز دیدار کرده و سپس به ابوظبی برود.

هرتزوگ اوایل امروز اعلام کرده بود که به دعوت «حمد بن عیسی آل خلیفه» به منامه  سفر خواهد کرد.

جروزالم پست صبح امروز گزارش داد: اسحاق هرتزوگ پیش از پرواز به سوی منامه، اعلام کرده است که سفر من به بحرین  یک گام تاریخی در راستای توسعه روابط اسرائیلی با جهان عرب است.

رسانه‌های صهیونیستی از تغییر جدول زمانی و برنامه‌های سفر هرتزوگ به منامه باهدف  کاهش احتمال درگیری بین او و معترضان خبر دادند.

روزنامه «هاآرتص» در این خصوص اعلام کرد که سفر هرتزوگ به بحرین پس از اعتراضات مردمی اخیر تحت حفاظت شدید امنیتی انجام خواهد شد.

بحرین چندروزی شاهد برگزاری تظاهراتی در رد هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو  و سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه است.

این درحالی است که شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین  در توییتی نوشت: « عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم رئیس رژیم صهیونیستی ننگی است که آن را شرافت ملت ما برنمی‌تابد».

رژیم صهیونیستی با میانجی‌گری دولت سابق آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» سپتامبر 2020 توافق عادی‌سازی روابط با دو کشور امارات و بحرین را امضا کرد. همچنین این رژیم تا پایان سال 2020 با دو کشور مغرب و سودان نیز توافق عادی‌سازی امضا کرد.

براساس یک نظرسنجی که حدود دو سال پس از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انجام شده بیش از 80 درصد بحرینی‌ها مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، دیدار با حمد بن عیسی آل خلیفه دیکتاتور بحرین را به زعم خود تاثیرگذار خواند و او را دوست خود نامید و از مشارکت و نقش وی در توافقات ننگین عادی سازی روابط با اشغالگران تمجید کرد و مدعی شد این روند توسعه خواهد یافت.

 

حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید