سرقت 40 خودرو توسط 2 زن در قزوین
کد خبر: 18784

سرقت ۴۰ خودرو توسط ۲ زن در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 2 سارق زن که با پرسه زدن در شهر محمدیه و مهرگان 40 دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خودکارنیوز، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل های وقوع سرقت را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی فیلم دوربین های مدار بسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب 2 نفر زن می باشند که با پرسه زدن در محل های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاه شان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند، تصریح کرد:متهمان در تحقیقات انجام شده به 40 فقره سرقت خودرو در شهرهای یاد شده اعتراف کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه شوهر یکی از این سارقان در طراحی و اجرای نقشه سرقت های انجام شده همکاری داشته و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: سارقان پس از سرقت خودروها و باز کردن لوازم و قطعات داخل خودرو از جمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به فاقد پارکینگ بودن منازل مسکونی در شهرک مهرگان به کلیه شهروندان عزیز توصیه می شود خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و تجهیزات بازدارنده مجهز کرده و وسایل شخصی همچون گوشی موبایل، کیف پول و مدارک خود را داخل خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار ندهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید