بارش برف و باران در استان‌های غربی/ پیش‌بینی کاهش آلودگی شهرهای صنعتی
کد خبر: 19349

بارش برف و باران در استان‌های غربی/ پیش‌بینی کاهش آلودگی شهرهای صنعتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و کاهش غلظت آلایندگی در شهرهای صنعتی خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد، روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه(۲۴ آذر)  این وضعیت در غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد. بارش در استان‌های جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود.

به گفته ضیاییان جمعه(۲۵ آذر) نیز در برخی نقاط شمال غرب و شنبه (۲۶ آذر) در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه انتظار می‌رود از غلظت آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران روز چهارشنبه (۲۳ آذر) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز  پنجشنبه ( ۲۴ آذر) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت:  بندرعباس با دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین و  شهرکرد با دمای ۴- سردترین مرکز استان کشور است.

IMG_20221214_093317

دیدگاه تان را بنویسید