راه آهن ستاد مدیریت بحران تشکیل داد / استرداد وجه بلیت به مسافران
کد خبر: 20235

راه آهن ستاد مدیریت بحران تشکیل داد / استرداد وجه بلیت به مسافران

به دنبال سرمای بسیار شدید هوا در استان خراسان رضوی ـ منطقه فریمان ـ در شب گذشته، ‌ تعدادی از قطارهای مسافری عبوری از این استان متوقف شدند و یا با تاخیر به حرکت خود ادامه دادند.

به گزارش خودکارنیوز، راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن عذر خواهی از مسافرین این قطارها در اطلاعیه ای اعلام کرد: با اعلام شرایط ویژه دمایی کشور علاوه بر تشکیل ستاد مدیریت بحران در مناطق سردسیر کشور از جمله اداره کل راه آهن خراسان رضوی در روزهای گذشته، بامداد امروز نیز ستاد مدیریت بحران راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد به منظور ساماندهی مسافرین و پیگیری رفع فوری مشکل تاخیر و توقف تعدادی از قطارهای مسافری تشکیل شد.

شب گذشته، سرمای بسیار شدید هوا در منطقه فریمان استان خراسان رضوی موجب توقف برخی از قطارهای مسافری در ایستگاههای فریمان، ابومسلم و تربت گردید که با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت بحران از شب گذشته هماهنگی جهت تغییر ساعت اعزام سایر قطارهای این محور، تامین لکوموتیو امداد و مولد برق به منظور تامین گرمایش و روشنایی بعمل آمد.

همچنین برای یکی از قطارهای متوقف، با هماهنگی انجام شده اتوبوس های امدادی تامین و از مسافرین نیز پذیرایی بعمل آمد. براساس اعلام راه‌آهن، استرداد کل بهای بلیت به عنوان خسارت تاخیر به مسافران این قطار انجام خواهد شد.

شرکت راه‌آهن همچنین اعلام کرده است که به منظور رعایت ایمنی درپس افزایش شدید برودت هوا، تعدادی از قطارهای محور تهران-مشهد و بالعکس حذف شدند.

دیدگاه تان را بنویسید