اطلاعیه هواپیمایی آتا درباره آخرین وضعیت هواپیمای پرواز نجف- مشهد
کد خبر: 21040

اطلاعیه هواپیمایی آتا درباره آخرین وضعیت هواپیمای پرواز نجف- مشهد

هواپیمایی آتا در اطلاعیه‌ای از شروع تعمیر هواپیمای حادثه دیده خود در فرودگاه نجف به دست مهندسان تعمیرات پروازی خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، این اطلاعیه می افزاید: «در خصوص مشکل ایجاد شده در پرواز شماره ۶۶۴۴ نجف به مشهد هواپیمایی آتا به استحضار می‌رسانیم، پس از اعلام بروز مشکل در هواپیمای EP-TAM آتا به دلیل خالی شدن نیتروژن از محل چرخ جلو، چرخ‌های جلوی پرواز دچار لرزش شد و تصمیم خلبان بر اساس دستورالعمل‌های پروازی در این شرایط ریجکت (توقف) پرواز روی باند بود.

 

با پیگیری و دستور مدیرعامل هواپیمایی آتا در راستای حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران، هواپیمای مذکور برای بررسی و رفع مشکل در اختیار متخصصین واحد تعمیر و نگهداری این هواپیمایی قرار گرفت و با هماهنگی‌های انجام شده مسافران و کادر پرواز در هتل مستقر شدند.»

 

این اطلاعیه می‌افراید: شایعات مربوط به انفجار و انحراف به سمت باند تکذیب می‌شود. سلامتی و ایمنی پرواز اولویت اصلی هواپیمایی آتا است و بابت تاخیر ناخواسته، از مسافران عذرخواهی می کنیم.

 

به گزارش ایرنا خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.

دیدگاه تان را بنویسید