محور کندوان بازگشایی شد
کد خبر: 21104

محور کندوان بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از بازگشایی محور ارتباطی چالوس - کرج محدود استحفاظی استان مازندران خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، محور کرج - چالوس محدوده استان البرز حوالی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته به علت سقوط چندین مورد بهمن در نقاطی از این مسیر پر تردد از جمله پیچ های سرهنگ و آینه مسدود شده بود.

مهدی صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اینک این مسیر ارتباطی پس از پاکسازی برف در نقاط بهمن گیر استان البرز و هماهنگی ادارات کل راهداری این ۲ استان و پلیس راهور از دقایق پیش به روی وسائط نقلیه موتوری باز شد.

وی بیان داشت : در زمان حاضر در محدوده کندوان استان مازندران شهرستان چالوس مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد و آمد و شد خودروها برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در عین حال به مسافرانی که در حال گذر از این مسیر هستند توصیه کرد از هرگونه توقف در حاشیه این محور به ویژه نقاط بهمن گیر خودداری کنند ضمن آنکه در حین رانندگی نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا در این محور پرخطر و کم عرض شاهد وقوع تصادفات نباشیم.

اداره کل هواشناسی مازندران هم شرائط آب و هوایی در مناطق ساحلی ، جلگه ای امروز استان را نیمه ابری تا ابری و در ساعات بعدازظهر و شب با بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بتدریج ابری و مه آلود با بارش برف گاهی وزش باد پیش بینی کرده است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۸۰ کیلومتر مسافت دارد که نیمی از این مسیر ارتباطی مربوط به حوزه جغرافیایی مازندران و بقیه هم جزو حوزه استان البرز به مرکزیت کرج است .

دیدگاه تان را بنویسید