افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از ۱۵ اسفند
کد خبر: 21685

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از ۱۵ اسفند

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از ۱۵ اسفند خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از 15 اسفند خبر داد.

سردار حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه برابر قانون بودجه 1401 پلیس راهور مکلف است کلیه مراحل شماره گذاری ، به استثنای بازدید و تایید اصالت خودرو و همچنین فک و نصب پلاک رابه صورت غیر حضوری به مردم ارائه دهد، افزود: براساس تکلیف قانونی ، تمام فرآیندهای نقل و انتقال شامل نوبت دهی ، پرداخت خلافی ، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی انجام می شود که افزایش رضایتمندی هموطنان عزیز را نیز فراهم آورده است.

وی تاکید کرد: حتماً در سال 1402 نیز فرآیندهای جدید به لحاظ زیر ساختی و ... کیفی سازی و ارتقاء خواهد یافت تا هموطنان عزیز به سهولت بتوانند خدمات پلیس راهور را دریافت نمایند.

*افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک از 15 اسفند

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در ادامه از افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک خبرداد و تصریح کرد : با توجه به افزایش درخواست های نقل و انتقال وسایل نقلیه در اسفند سال جاری و به منظور تسهیل ارائه خدمات به هموطنان عزیز، از روز دوشنبه 15 اسفند سال جاری ، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک 2 ساعت افزایش یافته و تا ساعت ۱۶ فعال خواهند بود.

وی توصیه کرد: لازم است هموطنان عزیز به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک ، حتماً رأس ساعتی که نوبت دریافت کرده اند در مراکز حاضر شوند و متعاملین نیز از آوردن همراهان اضافی به مراکز خودداری نمایند.

سردار رمضانی در ادامه با توصیه به جلوگیری از شلوغی در مراکز تعویض پلاک ، بیان داشت : آن دسته از هموطنان عزیزی که امکان و عدم انقضای اعتبار وکالت نامه های آنان برای تعویض پلاک ، می توانند به منظور جلوگیری از شلوغی مراکز ،انجام فرایند تعویض پلاک خود را به فروردین ماه سال جدید موکول کنند.

*استفاده از پهبادها در سفرهای نوروزی

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا با اشاره به استفاده از پهبادها در سفرهای نوروزی بیان کرد: پلیس راهور برای مدیریت و کنترل ترافیک در طرح نوروزی ، حتماً از توان و تجهیزات پهبادی استفاده خواهد نمود تا شاهد تسهیل در تردد ها باشیم .

وی افزود: در طرح نوروز 1402 از پهبادهای عمود پرواز و پهبادهایی که بامدت زمان طولانی پرواز می کنند را برای مدیریت ترافیک استفاده خواهیم کرد.

*ارائه 72 میلیون خدمت در سال جاری 

سردار رمضانی با اشاره به آمار ارائه خدمات پلیس راهور در سال جاری اذعان داشت : در طول یازده ماه سال جاری ، بیش از 72 میلیون خدمت توسط پلیس راهور فراجا به هموطنان عزیز ارائه شده است.

وی تصریح کرد : خدمات ارائه شده به مردم عزیز ، اغلب در حوزه های شماره گذاری ، گواهینامه رانندگی ، اجرائیات ،تصادفات ،توقیف وترخیص وسایل نقلیه بوده است.

*توصیه های مهم معاون اجرایی پلیس راهور در خصوص سفرهای نوروزی*

سردار رمضانی با اشاره به کنترل معاینه فنی خودروها توسط دوربین ها ، گفت : باتوجه به اینکه دوربین های شهری نیز خودروهای فاقد معاینه فنی را تشخیص و جریمه می کنند ، لذا هموطنان عزیز قبل از مسافرت نوروزی برای تمدید معاینه فنی خودرو اقدام کنند تا با شرایط ایمن تر و مطمئن تری با خودروی خود سفر کنند.

وی ادامه داد: رانندگان عزیز، قبل از سفرهای نوروزی حتما تاریخ انقضای گواهینامه خود را بررسی کنند و چنانچه نیاز به تمدید بود هرچه سریعتر نسبت به تعویض و تمدید اعتبارگواهینامه رانندگی خود اقدام نمایند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در پایان به صاحبان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد : با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی در مسافرت ها ، توقیف وسایل نقلیه ناشی از تخلفات و جرایم بالا برابر قانون است ، لذا هموطنان عزیز نسبت به استعلام و تسویه حساب تخلفات وسایل نقلیه خود اقدام کنند تا در تعطیلات نوروز ، این موضوع باعث ایجاد مشکل نگردد.

دیدگاه تان را بنویسید