شب پر حادثه در شهرری / از آتش‌سوزی در انبار لاستیک تا فوت ۵ کودک و نوجوان بر اثر انفجار سیلندر گاز
کد خبر: 21848

شب پر حادثه در شهرری / از آتش‌سوزی در انبار لاستیک تا فوت ۵ کودک و نوجوان بر اثر انفجار سیلندر گاز

شامگاه پنجشنبه در حادثه انفجار و حریق در اتاق‌های کوچک کارگری شهرک علائین سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: شامگاه پنجشنبه وقوع این حادثه در شهرک علائین شهرری به سامانه 125 اعلام و آتش‌نشانان سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و در این حادثه، چندین سیلندر گاز ترکیده و آتش کاملاً شعله‌ور بود.

به گزارش خودکارنیوز،در قطعه زمین بزرگ کشاورزی، تعدادی اتاق‌های کوچک کارگری با لوازم اولیه و قابل اشتعال ساخته شده بود که دچار حریق شد و آتش‌نشانان در دقایق اولیه 7 نفر را با علائم سوختگی از این حادثه خارج کردند و 5 نفر که کودک و نوجوان نیز در میان آن‌ها بود کشته شدند.

ساختمان واقع در یک قطعه زمین کشاورزی به وسعت 260 متر با 10 اتاق بود که اتباع خارجی در آن زندگی می‌کردند و قبل از رسیدن آتش‌نشانان تعدادی از حادثه خارج شده بودند.

حریق در انبار دپوی لاستیک در شهرری

IMG_20230310_121018

در ساعات پایانی پنجشنبه شب آتش‌سوزی گسترده با خسارات سنگین مالی اما بدون تلفات جانی در انبار ضایعات لاستیکی در جاده معدن شهرری به وقوع پیوست که دود ناشی از آن نقاط مختلفی از آسمان شهرری را فراگرفت.

حضور فرماندار ویژه ری در محل عملیات اطفای حریق انبار لاستیک

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری حمید زمانی در محل عملیات اطفای حریق انبار دپوی لاستیک حاضر شد و از نزدیک عملیات اطفاء حریق و نحوه امداد رسانی واحد‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به زودی علت و میزان خسارت این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید