انفجار ۳ منزل مسکونی در همدان/مصدومیت ۷ نفر و یک آتش‌نشان
کد خبر: 21977

انفجار ۳ منزل مسکونی در همدان/مصدومیت ۷ نفر و یک آتش‌نشان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از انفجار دو منزل مسکونی و مصدومیت چهار کودک در شب چهارشنبه سوری در همدان خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، سیدصادق پورسینا در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح حوادث به وقوع پیوسته از ساعت ۱۸ امروز اظهار کرد: متاسفانه دو منزل مسکونی یکی در حصار امام و دیگری در خیابان جاگله(روبروی قلیانی) به علت ساخت موادمحترقه منفجر شد و در هر خانه دو کودک دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: با وجود صدور هشدارهای مربوط به چهارشنبه سوری متاسفانه در بخش هایی از شهر همچون حصار امام و بلوار میرسیدعلی همدانی حریق لاستیک را شاهد بودیم.

پورسینا افزود: ماموران آتش نشانی برای اطفای حریق لاستیک ها اعزام شدند اما ماشینشان را داغون کردند و یکی از آتش نشان ها نیز مصدوم شد.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در حالیکه برای حفاظت از جان و مال مردم اقدام می کردند، مورد هجوم قرار گرفته و حتی مجروح دادیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ساعت ۲۲:۱۲ از انفجار یک منزل مسکونی دیگر در خیابان نظربیگ با مواد محترقه خبر داد و مطرح کرد: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

وی ساعت ۱۲ بامداد، با بیان اینکه تا این ساعت خوشبختانه حادثه مهم دیگری در رابطه با چهارشنبه آخر سال در همدان رخ نداده است، کل مصدومان نجات‌یافته توسط تیم آتش نشانی را هفت نفر برشمرد و گفت: البته امروز در کل عملیات‌ها شامل تصادفات، محبوس شدن و ... جان ۱۸ نفر را نجات داده‌ایم.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، خوشبختانه حال آتش‌نشان مصدوم خوب است.

 

دیدگاه تان را بنویسید