جسد زن غرق شده در الموت شرقی کشف شد
کد خبر: 22812

جسد زن غرق شده در الموت شرقی کشف شد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از کشف جسد زن غرق شده در روستای شهرک الموت شرقی در جریان راه افتادن سیلاب در این بخش خبر داد.

 

به گزارش خودکارنیوز، حسین خوئینی‌ها ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ صبح امروز با تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۲ مطلع شدیم که یک زن میانسال در رودخانه الموت شرقی غرق شده است.

وی در مورد جزئیات این خبر گفت: بلافاصله تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی و تخصصی از مرکز استان و تیم های مستقر در بخش الموت غربی و شرقی جهت بررسی حادثه و یافتن این شهروند به منطقه ارسال شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: بر اساس اطلاعات رسیده این زن ۶۰ ساله بعد از بارش باران قصد مسدودسازی مسیر ورودی آب گل آلود از رودخانه به مزرعه پرورش ماهی خود را داشته که متاسفانه به دلیل شدت موج آب در رودخانه غرق می شود.

خوئینی ها بیان کرد: بعد از چندین ساعت تلاش، تیم‌های امدادی و مردمی پیکر بی جان این فرد را ۱۵ کیلومتر بعد از محل حادثه در روستای شریف آباد کشف کردند.

وی تصریح کرد: جسد کشف شده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی و پیش بینی بروز سیل در استان بیش از ۱۵۰ نیروی عملیاتی در قالب، ۱۷ پایگاه امدادونجات و ۹ مرکز پاسخگویی اضطراری در شعب و دفاتر نمایندگی، یک مرکز کنترل و فرماندهی عملیات در مرکز استان همراه ۲ تیم واکنش سریع برادران و خواهران.۳ فروند قایق جیمنی.۱ فروند بالگرد.۲ قلاده سگ تجسس تا بهبود اوضاع در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید