دستگیری تعدادی از عناصر گروهک جیش الظلم
کد خبر: 23036

دستگیری تعدادی از عناصر گروهک جیش الظلم

رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در روز های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک های تروریستی شدند.

به گزارش خودکارنیوز، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ رزمندگان این قرارگاه در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک های تروریستی شدند که به شرح زیر است؛

فراجای سیستان و بلوچستان موفق به ضربه زدن به یکی از باندهای مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق گردید که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر  متنابهی مهمات کشف و ضبط گردید و تعداد ۲ نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

در همین رابطه سربازان گمنام امام زمان (عج)  نیز یکی دیگر از شبکه های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف نمود و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردیدند.

همچنین رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند،دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داد.

دیدگاه تان را بنویسید