قتل مرد جوان در چادر مسافرتی جاده کن سولقان / جسد به آتش کشیده شد
کد خبر: 23489

قتل مرد جوان در چادر مسافرتی جاده کن سولقان / جسد به آتش کشیده شد

با به قتل رسیدن مرد جوانی در چادر مسافرتی در جاده کن سولقان ، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

به گزارش خودکارنیوز، عقربه‌ها ساعت 18 چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه را نشانه رفته بود که زن میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: در قسمت سمت چپ جاده کن سولقان یک چادر مسافرتی درحال سوختن است و  مردی در  آن چادر حضور دارد که قربانی حریق شده است، لطفا برای کمک‌رسانی اقدام کنید!

 

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 143 امامزاده داود، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 

جمعیت زیادی جلوی صحنه آتش‌سوزی مرموز چادر مسافرتی  ایستاده بودند که اعضای تیم جنایی پس از عبور  پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که کاملا سوخته بود؛ گزارش متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت، مرد جوان با ضربات چوب به سرش به قتل رسیده و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.

 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام برای کشف سرنخ به سراغ اهالی محله رفتند که در این میان مرد میانسالی به تیم تحقیق گفت: ساعت دو ظهر چادر مسافرتی را در جاده دیدم که سالم بود و نشانه‌ای از درگیری هم در آنجا وجود نداشت اما ساعتی بعد پی بردم این چادر مسافرتی در حالی که یک جسد داخلش قرار دارد به آتش کشیده شده است!

 

با دستور قاضی جنایی مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل وقوع قتل و روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل به دست آورند؛ همچنین در ادامه بررسی‌ها نیز به دلیل شدت سوختگی جسد، هویت مقتول برای تیم تحقیق نامشخص باقی ماند.

 

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ، ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته جاده  امام زاده داوود و اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی هویت عامل این جنایت هولناک را شناسایی کنند.

 

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد؛ همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید