جزئیات آتش‌سوزی در انبار کاغذ قیامدشت/ حریق سقف سوله‌ها را ذوب کرد/ خسارت بسیار بالاست
کد خبر: 24405

جزئیات آتش‌سوزی در انبار کاغذ قیامدشت/ حریق سقف سوله‌ها را ذوب کرد/ خسارت بسیار بالاست

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفای حریق انبار کاغذ در محدوده شهر قیامدشت خبر داد و گفت: حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداریم اما خسارت مالی بسیار زیاد است.

به گزارش خودکارنیوز، جلال ملکی با اشاره به حریف گسترده انبار کاغذ در ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت 12:47 دقیقه ظهر دیروز آتش‌سوزی گسترده در چند انبار و کارگاه در جاده خاوران به سامانه آتش نشانی اعلام و 6 ایستگاه آتش‌نشانی از تهران به همراه تانکرهای آب به محل اعزام می‌شوند. 

وی افزود: در این مکان چند‌‌ سوله کنار هم قرار دارد که هر کدام به مساحت حداقل یک هزار متر مربع و در دو طبقه و پر از کالا هستند که یکی از انبارهای کاغذ کاملا شعله ور بود و به سوله‌های کناری نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در ادامه گفت: حجم آتش بسیار زیاد بود و بر اثر شدت حرارت بخشی از سقف‌ها تخریب شده بود. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و با لودر بخشی از دیوارها را تخریب کردند تا بتوانند وارد سوله شوند.

 ملکی با بیان اینکه آتش نشان‌های شهرهای اطراف نیز در محل حضور داشتند، تصریح کرد: دقایقی پیش آتش اطفا شد و هم اکنون نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و باتوجه به اینکه کاغذ درون سوز است باید جابجایی اجناس انجام شود تا مطمئن شویم شعله ها کامل خاموش شده اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداریم اما خسارت مالی بسیار زیاد است، افزود: پس از اتمام کامل عملیات، علت حادثه توسط کارشناسان بررسی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید