واژگونی اتوبوس قوچان ـ تهران در سمنان/ ۲۹ مسافر اتوبوس مصدوم شدند
کد خبر: 24428

واژگونی اتوبوس قوچان ـ تهران در سمنان/ ۲۹ مسافر اتوبوس مصدوم شدند

در پی واژگونی اتوبوس قوچان ـ تهران در سمنان، ۲۹ مسافر اتوبوس مصدوم شدند.

به گزارش خودکارنیوز، اتوبوس قوچان - تهران ساعت 4 بامداد در‌ ‌جاده دامغان به سمنان واژگون شد.

برای رسیدگی به وضعیت مصدومان، 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس 115  در محل حاضر شدند و 29 نفر را به بیمارستان کوثر سمنان منتقل کردند.

از 29 سرنشین اتوبوس که برای بررسی های درمانی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند، 8 نفر بستری اند و سایر مسافران مرخص شده اند.

علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان شده است.

پژمان قرائیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 29 مصدوم این سانحه روانه بیمارستان کوثر سمنان شدند.

وی با اشاره به زمان وقوع این سانحه واژگونی افزود: این سانحه واژگونی ساعت چهار بامداد صبح امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی استان سمنان اعلام شده است.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه کرد: این اتوبوس از قوچان به تهران در حال سفر بود و در 12 کیلومتری سمنان دچار واژگونی شد.

قرائیان با اشاره تعداد تیم‌های امدادی اعزام شده به محل حادثه عنوان کرد: در امداد رسانی به مصدومان این حادثه، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مربوط به مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به همراه با 10 نفر نیروی عملیاتی حضور داشتند.

وی عنوان کرد: همگی مصدومان به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند و در بخش اورژانس تحت نظر بوده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید