سخنگوی دولت همزمان با فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ: پای حرف مان بر عدم فیلترینگ هستیم
کد خبر: 19576

سخنگوی دولت همزمان با فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ: پای حرف مان بر عدم فیلترینگ هستیم

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم مانند دولتی نیست که قیمت دلار در هشت سال رکورد افزایش بیش از ۱۰ برابری را بزند بنابراین نباید بر اساس افزایش‌ها قطعی قضاوت کنیم.

به گزارش خودکارنیوز، علی بهادری‌جهرمی در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: یک سال پیش گفتیم که دولت برنامه‌ای برای فیلترینگ ندارد و همچنان پای حرفمان هستیم، اما متاسفانه این پلتفرم‌ها قواعد را زیر پای گذاشتند و با انتشار برخی کلیپ‌‌ها از جمله آموزش کوکتل مولوتف اقدام علیه امنیت ملی را گسترش دادند، برای همین حاکمیت باید آن را مدیریت کند، اگر چه فیلترینگ هم موقتی است.

وی افزود: در این جلسه خواستار شنیدن صحبت‌های دانشجویان از سلایق و تفکرات مختلف هستم و خواهشمندم مهندسی برای انتخاب افراد صورت نگیرد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امروزه در دنیا کشورها به دو دسته پیشرو و پیرو تبدیل شده‌اند و آن کشوری که خودش را بالا نشانده و دلارش را مبنا گذاشته و نهاد حقوق و سیاسی خود را مبنا قرار داده اجازه نمی‌دهد کشورهای پیروش قدرت گرفته و تبدیل به تولیدکننده‌های قدرت و ثروت شوند.

در ادامه این مراسم که گاه با شعارهای گروهی از دانشجویان و گاه با تشویق‌های گروهی دیگر همراه بود نمایندگان مختلفی از دانشجویان به ایراد نظرات و طرح سوال پرداختند.

در این مراسم بارها توسط مجری تذکر داده شد که دانشجویان در مدت زمان مشخص شده به طرح سوال بپردازند و پرسش‌هایی را مطرح کنند که در حیطه اختیارات دولت باشد.

دیدگاه تان را بنویسید