قالیباف: باید هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببریم
کد خبر: 19970

قالیباف: باید هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببریم

رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی برای امت اسلامی تولید قدرت و منزلت کرد و به جبهه مقاومت هویت بخشید.

به گزارش خودکارنیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(چهارشنبه، ۱۴ دی ماه) در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید بزرگ جهان اسلام با حضور مسئولان کشوری و لشگری، رهبران جبهه مقاومت در منطقه و فعالان حوزه جهان اسلام از کشورهای مختلف برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جوانی بود از یک روستای دور افتاده در کرمان، حاج قاسم گاها می گفت تا شش یا هفت سالگی معنای کفش به پا کردن را نمی دانستیم و پا برهنه راه می‌رفتیم اما انقلاب اسلامی، مکتب قرآن و اهل بیت و ایمان به خدا و مردم و یک تربیت درست از چنین جوان روستا زاده ای که با لقمه ی حلال زندگی کرده چنین شخصیت بزرگی را برای جهان اسلام ساخت و این معجزه انقلاب اسلامی است

 

وی ادامه داد: اگر امروز کنار هم جمع شده و حرف از مکتب شهید سلیمانی می‌زنیم در حقیقت مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره) است و ما امروز شهید سلیمانی را یک شخصیت جامع می دانیم و جامعیت ایشان از این جهت است که او در انقلابی تربیت شده است که خود آن انقلاب زیست جامع دارد، شهید سلیمانی در مکتب امامی تربیت شد که آن مکتب جامع الاطراف بود و هست.

 

رئیس مجلس تصریح کرد: می بینیم که امروز جوانانی که مبتنی بر سنت های الهی و مکتب برخاسته از قرآن و اهل بیت هستند چه عظمتی در کرانه باختری آفریده اند. سازماندهی شهید سلیمانی این بود که هم به خدا ایمان کامل داشت و هم به مردم و در مقابل همه تکنولوژی غرب با همه امتیازاتش ایستاد و موفق شد.

 

قالیباف افزود: همه جهان اسلام و دولت های اسلامی توجه کنند رژیم صهیونیستی به دنبال این است که روابطش با کشورهای اسلامی و خودش را عادی سازی کند. ما باید تلاش کنیم اینقدر هزینه این کار را بالا ببریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد. آنها می خواهند با جنگ اقتصادی و ترکیبی اتحاد و قوی بودن مردم را از بین ببرند و شهید سلیمانی با شهادت خود نشان داد که انقلاب اسلامی و مکتب امام هنوز زنده است.

دیدگاه تان را بنویسید