رئیسی: کوچک‌ترین "فساد، پارتی بازی و روابط ناسالم" در ادارات پذیرفتنی نیست
کد خبر: 20000

رئیسی: کوچک‌ترین "فساد، پارتی بازی و روابط ناسالم" در ادارات پذیرفتنی نیست

رئیس جمهور در پاسخ به انتقادی درباره روابط ناسالم در ادارات شهرستان بهارستان گفت: تاکید می‌کنم کوچک‌ترین فساد، پارتی بازی و روابط ناسالم در ادارات پذیرفتنی نیست.

به گزارش خودکارنیوز،  مسائل فرهنگی صورت گیرد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ اسلامی و عاشورایی باید حفظ شود افزود: سرمایه بزرگ این منطقه ایمان این مردم و ارادت به اهل‌بیت و عاشورایی بودن مردم این منطقه است زیرا که مردم را از هرگونه آسیب صیانت می‌کند و جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی حفظ خواهد کرد.

وی گفت: مردم نسبت به کارهای فرهنگی خودشان پیش‌قدم هستند ولی دولت هم وظایفی دارد که باید انجام شود تا رشد فرهنگی منطقه بیش‌ازپیش مردم را صیانت کند، یکی از کارهای دولت تأسیس مدارس، سالن‌های ورزشی و ... است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور با اشاره به توقف 6 ساله ساخت بیمارستان ابراز داشت: تخصیص اعتبار و انجام طرح‌های مطرح شده از سوی مسئولین استانی پیگیری می‌شود و بخشی از این اقدامات نیز با همت مدیران شهرستانی و پیگیری برای انجام به موقع صوت خواهد گرفت زیرا انتظار مردم تسریع در اجرای مصوبات است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: منطقه بهارستان از نظر وجود منابع منطقه برخورداری است و کارهای خوبی انجام شده اما این اقدامات صورت گرفته کافی نبوده و تمام نیاز منطقه را برطرف نکرده است، لذا باید اقداماتی در جهت رفع نیاز منطقه عملیاتی شود.

وی بیان کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده با توجه به اینکه تعداد قابل‌توجهی هستند و فعالیت اقتصادی نیز دارند باید مورد توجه قرار گیرد و بخشی از مسائل اجتماعی از طریق بهزیستی پیگیری شود.

رئیس‌جمهور در ادامه گفت: نزدیکی این شهرستان به تهران یک مزایا و آسیب‌هایی دارد و مردم از مزایای این ویژگی استفاده می‌کنند اما به مشکلات این هم‌جواری توجهی نشده که باید با توجه به نزدیکی به تهران حل شود و حتماً با توجه به همت مدیران قابل انجام است.

وی تأکید کرد: همت مردم این منطقه قابل تقدیر است، دلیل صدق این مدعا هم جانبازان و خانواده‌های شهدا هستند، این‌ها همه ایجاد مسئولیت می‌کند تا رفع مشکلات منطقه را در اولویت قرار دهیم و حضور وزرا و مدیران در این جلسه گواهی بر این اهمیت است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: شهرستان‌های استان تهران مشکلاتی دارند، اما این میزان کمبودی که در بهارستان دیدم در هیچ یک از شهرستان‌ها ندیدیم، لذا اینجا همت بیشتری را می‌طلبد و باید شاهد کاهش مشکلات در بهارستان باشیم.

آیت‌الله رئیسی افزود: رسیدگی به این موضوعات باید تسریع شود، برخی اقدامات باید همان ماه‌های اول در دولت آغاز می‌شد اما رسیدگی به سایر نقاط کشور موجب این تأخیر در خدمت رسانی شد، لذا انجام کارها نباید با تأخیر انجام شود، دیدن مردم برای من یک فرصت و افتخار است اما فلسفه حضور ما این است که کار مردم را انجام دهیم.

وی افزود: جمعیت ظرفیت بزرگی است لذا جمعیت زیاد در منطقه را یک فرصت بدانیم آن هم جمعیتی مؤمن و انقلابی که باید درست از این ظرفیت در جهت رشد و تعالی منطقه در گام دوم استفاده شود.

رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: امروز خدمت کردن خالصانه برای مردم بزرگترین افتخاری است که نصیب ما شده است، کوچک‌ترین روابط ناسالم در ادارات پذیرفته نیست، باید خود مدیران حساس باشند، روابط ناسالم در ارگان‌ها، سازمان را در نگاه مردم بی‌اعتماد می‌کند، برخورد با تخلفات را یک ضرورت می‌دانم، سلامت در نظام اداری ما بسیار اهمیت دارد، اگر کسی هم روحیه تحولی ندارد باید او را کنار گذاشت و فرد دیگری را جایگزین آن کرد.

دیدگاه تان را بنویسید