امام جمعه موقت همدان: از دولت ‌انتظار می‌رود تورم و گرانی را کنترل کند
کد خبر: 20641

امام جمعه موقت همدان: از دولت ‌انتظار می‌رود تورم و گرانی را کنترل کند

امام جمعه موقت شهر همدان گفت: : از دولت سیزدهم انتظار می رود تورم و گرانی را کنترل کند چرا که مردم در سختی هستند.

به گزارش خودکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسن فاضلیان ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه شهر همدان‌ اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اهانت جنون آمیز به قرآن که به بهانه آزادی بیان انجام شده نشان داد که هدف استکبار اصل اسلام و قرآن است.

وی افزود: در این چند ماهه اخیر با جنگ ترکیبی و جمع شدن زیر یک خیمه به عنوان جنگ احزاب، محاصره اقتصادی، نظامی و ترورهایی که در شاهچراغ انجام شد دشمن نشان داد که هدف اصلی او آسیب به تشیع و اسلام است.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: با معجزه قرآن که هم لفظ و هم معنای آن از خدا است دیگر کتاب‌های آسمانی منسوخ شدند اما مسلمانان جهان هیچ گاه به این کتب بی‌ادبی نکردند چرا که آنها هم بیان پیامبران پیشین و الهی هستند.

‌فاضلیان ‌بیان کرد: تعداد 114 کتاب آسمانی نازل شده که 110 مورد آن صحوف است و ما بقی تورات، انجیل، زبور و قرآن است که همه آنها به جز قرآن تحریف شده اند. برهمین اساس امروز ما نمازگزاران همدانی در کنار تمام مسلمانان جهان هرگونه اهانت به قرآن کریم را محکوم می کنیم.

امام جمعه موقت شهر همدان نمازگزاران را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: کسی که از خدا بترسد همه از او می ترسند و جلالت در سایه تقول برایش پیش می آید.

وی همچنین از مردم خواست تا اسراف را کنار گذاشته و در استفاده از منابع ملی صرفه جویی کنند و گفت: صرفه جویی دستور الهی و ربطی به بحران ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید