در گفتگو با سی ان ان؛ امیرعبداللهیان: پنجره توافق در مذاکرات برای همیشه باز نخواهد بود
کد خبر: 21606

در گفتگو با سی ان ان؛ امیرعبداللهیان: پنجره توافق در مذاکرات برای همیشه باز نخواهد بود

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان تصریح کرد که پنجره توافق در مذاکرات رفع تحریم ها همچنان باز است اما این موضوع همیشه ادامه نخواهد داشت.

به گزارش خودکارنیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت که پنجره توافق در مذاکرات رفع تحریم‌ها همچنان باز است اما این موضوع تا همیشه ادامه نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با شبکه سی ان ان به دعوت ایران از رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران اشاره کرد و افزود که رابطه ایران با آژانس در مسیر صحیح و طبیعی خود قرار دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان در عین حال افزود که ایران از طریق واسطه‌ها به صراحت به آمریکا اعلام کرده است که همچنان در مسیر توافق حرکت می‌کند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: اما ما در عین حال به حمایت از قانون پارلمان در صورتی که مجلس، قانون جدیدی تصویب کند، پایبند هستیم. بنابراین پنجره برای توافق باز است اما همیشه باز نخواهد ماند.

وزیر خارجه ایران همچنین تاکید کرد که آمریکایی‌ها از طریق دیپلماتیک پیام‌های مثبتی ارسال می‌کنند اما موضع گیری رسانه‌ای آنها کاملاً با اظهاراتشان فرق دارد.

دیدگاه تان را بنویسید