استاندار ایلام: رزمایش «اقتدار ۸» در دهلران بیانگر اقتدار مرزبانی بود
کد خبر: 21693

استاندار ایلام: رزمایش «اقتدار ۸» در دهلران بیانگر اقتدار مرزبانی بود

استاندار ایلام گفت: رزمایش «اقتدار ۸» در دهلران از لحاظ تکنولوژی وحدت فرماندهی و انسجام نیروهای عمل کننده زبانزد بود/ این رزمایش نمایانگر اقتدار مرزبانی بود

به گزارش خودکارنیوز، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر "حسن بهرام‌نیا" در جمع فرماندهان و نیروهای مرزبانی پنج استان شرکت کننده در رزمایش اقتدار ۸،  با اشاره به اجرای موفق  رزمایش منطقه ای مرزبانی غرب کشور در  بخش موسیان شهرستان دهلران، اظهار کرد: شاهد اجرای رزمایشی منسجم و موفق و مدیریت شده با حضور نیروهای مرزبانی بودیم.

وی افزود: این رزمایش هم به لحاظ امکانات و تجهیزات نظامی به کار گرفته شده و هم وحدت فرماندهی و انسجام یگان های عمل کننده زبانزد بود.

استاندار ایلام با تقدیر از جانشین فرمانده انتظامی کشور و فرمانده مرزبانی کشور و همچنین سردار ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: از فرماندهان و نیروهای مرزبانی پنج استان غربی کشور شرکت کننده در رزمایش هم قدردانی می کنم.

بهرام‌نیا گفت: این رزمایش نمادی از اقتدار مرزبانی بود و موجب خوشحالی دوستداران نظام و یاس و نا امیدی دشمنان و بدخواهان نظامی اسلامی که چشم طمع و تعرض به این کشور دارند، شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره  ۳ هزار شهید استان ایلام، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و سلامت و نیروهای نظامی و انتظامی گفت: این رزمایش در نوع خود رزمایشی امید بخش و امید افرین بود که موجب یاس دشمنان شد از همه بانیان، طراح و مجری این رزمایش بزرگ و از جانشین فرمانده انتظامی کشور،فرمانده  مرزبانی کشور، فرماندهان مرزبانی پنج  استان شرکت کننده و مرزنشینان و عشایر که با لباس محلی خود نشان دادند هم یار و مددکار نظام و نیروهای مسلح هستند و هم در تولید نقش دارند و هم  خواهان اعتلای نظام و دفاع از کیان نظام  مقدس جمهوری اسلامی هستند  قدردانی می کنم. 

استاندار ایلام ادامه داد:  در این رزمایش شاهد استفاده از  تکنولوژی روز و وحدت فرماندهی در حین اجرا و پس از رزمایش بودیم و این رزمایش نشان از دلداگی و ولایت مداری بود که  با تاسی از آرمان شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس نشات گرفت که ایستایی نداشتند و با سعه صدر و توکل بر خدا پیروز شدند.

وی اضافه کرد: در جنگ اقتصادی باید از شهدا درس بگیریم و با وجود  هجمه استکبار نباید مایوس شویم اگر این هجمه در کشورهای دیگر بود تاب‌آوری نداشتند و همه باید همت کنند  از این پیچ اقتصادی با سعه صدر عبور کنیم .

بهرام نیا در پایان از فرماندهی و پرسنل انتظامی استان که هم در اربعین و اغشاشات اخیر خوب پای کار بودند و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و سپاه و بسیج هم قدردانی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید