کنعانی: مقامات آذربایجان توضیح دهند
کد خبر: 22409

کنعانی: مقامات آذربایجان توضیح دهند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خواستار توضیح مقامات آذربایجان شد.

به گزارش خودکارنیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر توافق با وزیر خارجه آذربایجان در مورد «تشکیل یک جبهه متحد علیه ایران» را سند دیگری از نیات شوم رژیم صهیونیستی جهت تبدیل خاک جمهوری آذربایجان به عرصه تهدید علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانست و آن را قویا محکوم کرد.

 

کنعانی اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تشکیل جبهه متحد ضدایرانی و نیز اظهارات وزیر خارجه آذربایجان پیرامون محتوای گفتگوها و «مرحله جدید شراکت استراتژیک» بین آذربایجان و رژیم صهیونیستی را تأیید ضمنی جهت‌گیری ضدایرانی همکاری‌های آنها خواند و خواستار توضیح مقامات آذری در این رابطه شد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر پیوند ناگسستنی تاریخی و دینی بین مردم ایران و آذربایجان افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره کوشیده است تا تلاش بدخواهان برای ایجاد فاصله بین دو کشور همسایه را ناکام بگذارد و از دولت آذربایجان نیز انتظار می‌رود از دامی که دشمنان روابط دو کشور پهن کرده اند، دوری کند. بدیهی است که جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند نسبت به توطئه رژیم صهیونیستی علیه خود از خاک جمهوری آذربایجان بی تفاوت بماند

دیدگاه تان را بنویسید