امیرعبداللهیان: راه حل سیاسی ایران برگزاری رفراندومی دموکراتیک در فلسطین است
کد خبر: 23278

امیرعبداللهیان: راه حل سیاسی ایران برگزاری رفراندومی دموکراتیک در فلسطین است

وزیر امور خارجه گفت: راه حل سیاسی جمهوری اسلامی ایران برگزاری رفراندومی دموکراتیک در میان همه فلسطینیان است.

به گزارش خودکارنیوز، حسین امیر عبداللهیان در جمع رسانه‌ها و مستقبلین در پارک ایران در مارون الراس لبنان اظهار داشت: امروز در منطقه مرزی مارون الراس هستیم و یکبار دیگر با صدای بلند حمایت خود را از مقاومت لبنان در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: روز گذشته در دیدارم با آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تحلیل‌ها و ارزیابی‌های دقیقی را از ایشان دریافت کردم. اظهارات ایشان موید این موضوع مهم بود که امروز مقاومت لبنان و مقاومت فلسطین در قوی‌ترین و بهترین وضعیت خود قرار دارد ولی از طرف دیگر صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و با بحران‌های چندلایه سیاسی، اجتماعی و امنیتی مواجهه هستند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روزهای سخت لبنان بوده است. ما با قوت دوست روزهای سخت و آسایش لبنان خواهیم ماند.

امیر عبداللهیان بیان کرد: مقاومت لبنان اثبات کرد که صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند و مقاومت مهم‌ترین گزینه‌ای است که امنیت، آسایش و حفظ تمامیت ارضی را برای لبنان به ارمغان آورده است.

وی عنوان کرد: منطقه ما وارد صفحه جدیدی از همکاری‌های دسته جمعی شده است. آینده برای کشورهای منطقه آینده‌ای بسیار روشنی است و بی تردید تمامی تحولات مثبت منطقه در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی منجر به انزوا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وزیر امورخارجه گفت: راه حل سیاسی جمهوری اسلامی ایران برگزاری رفراندومی دموکراتیک در میان همه فلسطینیان است. رفراندومی بین ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسیحی، یهودی و مسلمان است.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران جز خیر، امنیت و رفاه برای منطقه نمی‌خواهد.

دیدگاه تان را بنویسید