امروز آخرین مهلت نام‌نویسی آزمون ارشد/مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
کد خبر: 19458

امروز آخرین مهلت نام‌نویسی آزمون ارشد/مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۲ امروز شنبه ۲۶ آذر ماه به پایان می‌رسد و بنا بر اعلام مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش خودکارنیوز، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته اعلام کرد که از آغاز فرایند ثبت‌نام، بیش از ۳۴۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام در این آزمون مطابق دیگر آزمون‌های سازمان سنجش کشور به صورت اینترنتی است و تنها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود. ثبت‌نام داوطلبان، زمانی قطعی می‌شود که در انتهای مراحل ثبت نام ، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند. داوطلبان باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نگهداری کنند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۲ عصر روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند و دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بیست و هشتمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند تا پایان شامگاه شنبه ۲۶ آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند

دیدگاه تان را بنویسید