معاون وزیر بهداشت: پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند
کد خبر: 21425

معاون وزیر بهداشت: پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سختی کار برای پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی درمانی در راستای افزایش "ضریب K" خدمات پرستاری در حال بازنگری است.

به گزارش خودکارنیوز،دکتر عباس عبادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای پرستاران شاغل در بخشهای شیمی درمانی در کل کشور اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر لزوم تعاملات و افزایش روزهای مرخصی استحقاقی پرستاران شاغل در بیمارستان های ویژه بیماران مبتلا به سرطان گفت: طراحی و ارتقاء حوزه علمی پرستاری انکولوژی از برنامه های در دست پیگیری این معاونت است.
معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای برنامه تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار داشت: این برنامه که عملیاتی شده از جنبه حرفه ای و هویتی بسیار حائز اهمیت است و لازم است برای ادامه اجرای مناسب این برنامه بازخوردهای عملیاتی از محیط بیمارستانی به وزارت بهداشت ارائه شود.
دکتر عبادی با تاکید بر مثبت بودن رویکرد پرستاری در بیمارستان امید مشهد افزود: نگاه مردم محور در کادر پرستاری این بیمارستان مشهود است و نشان دهنده میزان بالای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.
معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان امید ویژه درمان بیماران مبتلا به سرطان از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید