هشدار پلیس فتا نسبت به انتشار محتواهای نامناسب در صفحات و کانال‌ های اشخاص
کد خبر: 23800

هشدار پلیس فتا نسبت به انتشار محتواهای نامناسب در صفحات و کانال‌ های اشخاص

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتای فراجا نسبت به انتشار محتواهای نامناسب و مغایر با شئونات اخلاقی در صفحات و کانال‌های اشخاص در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش خودکارنیوز، سرهنگ رامین پاشایی در این‌باره گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در خصوص پاک سازی فضای مجازی از محتواهای غیراخلاقی که تهدید کننده امنیت روانی خانواده‌هاست، ضمن رصد صفحات و کانال‌های فعال در فضای مجازی، در صورت مشاهده هرگونه محتوای نامتعارف و مغایر با شئونات اخلاقی؛ برخورد با مرتکبان کما فی السابق در دستور کار پلیس فتای کل کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم تولید و انتشار محتواهای نامناسب مربوط به تبلیغات صفحات تجاری فعال در حوزه مزون‌های لباس زنانه و مردانه، مدلینگ، سالن‌های زیبایی، پیکر تراشی و باشگاه های ورزشی است، گفت:‌ تعدادی از فعالان این حوزه پس از دریافت اخطار و تذکر تلفنی از پلیس فتا نسبت به حذف محتوای نامناسب اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در این رابطه مجددا به صاحبان اینگونه کسب و کارها اخطار می‌دهیم تا قبل از رصد وتشکیل پرونده قضائی شخصا نسبت به حذف محتواهای نامتعارف از صفحات و کانال‌های خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، پاشایی، گفت: با توجه به حجم بالای تماس‌های مردمی و گزارشات دریافتی از سوی کاربران فضای مجازی مبنی بر برخورد با جرایم مذکور ؛ اولویت برخورد با مرتکبان تخلف در این حوزه در ابتدا تماس تلفنی و احضار مبنی بر ارشاد و حذف محتواهای نامناسب بوده و در صورت عدم توجه و تکرار مجدد؛ پرونده علیه آنها تشکیل شده و به محاکم قضائی ارسال خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید