کاهش تخلفات کنکور ۱۴۰۲ نسبت به دوره گذشته
کد خبر: 20446

کاهش تخلفات کنکور ۱۴۰۲ نسبت به دوره گذشته

رئیس سازمان سنجش با اشاره به کاهش تخلفات کنکور ۱۴۰۲ نسبت دوره گذشته از کنترل پاسخ‌نامه‌های کنکور با استفاده از نرم‌افزار‌های خاص خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: روز جمعه ۳۰ دی دومین روز از برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ بود و فرایند برگزاری آزمون‌ها در این روز با برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم‌انسانی و هنر به پایان رسید.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با استفاده از امکانات دانشگاه‌های آزاد، دولتی و مدارس سراسر کشور توانست آزمون ورودی به دانشگاه‌ها را به خوبی برگزار کند.

پور عباس با اشاره به برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری در تیر سال آینده، خاطرنشان کرد: داوطلبان اگر در هر دو نوبت آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها شرکت کنند می‌توانند شانس خود را در هر دو نوبت امتحان کنند. نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ در نیمه دوم شهریور سال آتی اعلام می‌شود.

رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه میزان تخلفات در نوبت نخست کنکور ۱۴۰۲ نسبت به گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: تمام شرایط برای برگزاری یک آزمون امن در نظر گرفته شد و میزان تخلفات داوطلبان نسبت به آزمون گذشته کاهش یافت البته تمام پاسخ‌نامه‌ها پس از برگزاری آزمون با استفاده از نرم‌افزار‌های خاص که در اختیار سازمان سنجش است، کنترل می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید