اتفاقی کم سابقه در تاریخ جشنواره فجر/ نشست خبری فیلم بدون حضور بازیگران
کد خبر: 20799

اتفاقی کم سابقه در تاریخ جشنواره فجر/ نشست خبری فیلم بدون حضور بازیگران

نشست خبری فیلم جنگل پرتقال در محل سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر با حضور تهیه‌کننده و بدون حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد. کارگردان هم کمی دیر به نشست رسید.

به گزارش خودکارنیوز، رسول صدر عاملی در نشست خبری فیلم جنگل پرتقال در پاسخ به اینکه چرا عوامل فیلم در جشنواره حضور ندارند، گفت: خانم سارا بهرامی که مسافرت بودند و سایر عوامل خبری ندارم.

وی درباره فیلم جنگل پرتقال گفت: فکر می‌کردم که قصه داستان این فیلم باید ساخته شود و جای آن در سینما خالی بود. چهار ماه پیش تولید داشتیم و بعد به فیلمبرداری رسیدیم و تمام فیلم در شهر تنکابن ضبط شد.

صدرعاملی با بیان اینکه فیلم خیلی پیام ساده و خوبی داشت، گفت: یکی از بخش‌های جدی فیلم نگاه مرد به زن بود که باعث شد این فیلم ساخته شود.

وی افزود: موضوع این فیلم اتفاقی است که در جامعه دارد رخ می‌دهد و اگر شعار زن زندگی می‌دهیم باید حواسمان به خیلی چیزها باشد.

تهیه‌کننده فیلم جنگل پرتقال تصریح کرد: شخصا از وقتی که خودم را شناختم چون در مراحل زندگیم تنها بودم، بخاطر همین در زمان حال به سراغ افراد جوان می‌روم و سعی دارم آدم‌ها را تشویق کنم به آنچه که دوست دارند و می‌بینند.

صدر عاملی گفت: ۲۰ سال پیش با فیلم دختری با کفش‌های کتانی هشدارم را دادم ولی باید ادامه داد.

وی مطرح کرد: به نظرم فیلم مخاطبان خودش را خواهد داشت و آن را شکست خورده نمی‌دانم.

صدرعاملی درباره تحریم جشنواره فیلم فجر گفت: باید این شرایط را بپذیرم و برای بهتر شدن آن تلاش کرد.

وی درباره انتخاب لوکیشن تصریح کرد: تمام مردمی که در تنکابن زندگی می‌کنند با دیدن این فیلم حالشان خوب می‌شود و مردمی که از این دیار دور هستند نیز همین گونه خواهد بود.

صدرعاملی عنوان کرد: اصلی‌ترین وظیفه هر هنرمندی در حوزه‌های مختلف نشان دادن صحنه‌های زشت و زیبای زندگی است.

تهیه‌کننده فیلم جنگل پرتقال بیان کرد: یک فیلم قرار نیست همه چیز را در خودش بگنجاند، گاهی اگر یک تلنگر هم باشد کافی است.

آرمان خوانساریان کارگردان فیلم جنگل پرتقال در ادامه این نشست خبری گفت: به نظر من بخشی از هر فیلمی از تجربه‌های شخصی افراد است و من خودم در این دانشکده درس خواندم و تمام آن از خاطرات افراد مختلف بود.

خوانساریان درباره نبود سایر عوامل فیلم گفت: نبود سایر عوامل را به پای بی‌احترامی نگذارید و ما به نشانه احترام اینجا هستیم.

کارگردان فیلم جنگل پرتقال تصریح کرد: برای من دغدغه این بود که فیلمم به لحاظ تصویری که می‌دهد جای جدیدی در سینما داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید