مسمومیت به مدارس دخترانه تهران رسید
کد خبر: 21577

مسمومیت به مدارس دخترانه تهران رسید

بعد از انتشار خبر مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام در پردیس تهران، مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به مدرسه راه زینب در منطقه ۱۳ تهران رسید.

به گزارش خودکارنیوز، ظهر دیروز خبر مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام در پردیس تهران، نشان از رسیدن مسمومیت‌های سریالی به تهران داشت. موضوعی که از مسمومیت ۳۵ دانش‌آموز خبر می‌داد و تصاویر منتشر شده از حال دانش‌آموزان، بر نگرانی خانواده‌های آنها اضافه کرد. ساعتی بعد در فضای مجازی خبری در مورد مسمومیت دانش‌آموزان یکی دیگر از مدارس دخترانه تهران منتشر شد؛ مدرسه راه زینب در منطقه ۱۳. این خبر را والدین یکی از دانش‌آموزان این مدرسه تایید کرد. این فرد با تایید مسمومیت دانش‌آموزان یکی از کلاس‌های این مدرسه توضیح داد: «دختر خود من در این کلاس نبوده، کلاس دختر من در طبقه سوم است اما یکی از کلاس‌های طبقه همکف با این مشکل مواجه شده و یکدفعه تمام بچه‌های یک کلاس با هم خوابیده‌اند. بعد هم که اورژانس دم مدرسه آمده و چند تا از بچه‌ها را با خود به بیمارستان برده». او در ادامه با بیان اینکه مشخص نیست علت این اتفاق چیست، توضیح داد: «طبق توضیحات دخترم، هیچ نشانه خاصی وجود نداشته یا حداقل دختر من از آن خبر ندارد اما ظاهرا بدون هیچ نشانه‌ای به یک باره همه بچه‌های کلاس دچار خواب‌آلودگی شده‌اند». به گفته او، بچه‌های مدرسه که درگیر این ماجرا نشده‌اند بعد از خروج از مدرسه این اتفاق را برای والدین خود تعریف کرده‌اند و برخی از والدین گفته‌اند که بهتر است چند روزی بچه‌ها را به مدرسه نفرستیم تا بتوانیم از جانشان محافظت کنیم. 

 

لازم به ذکر است که تلاش‌ها برای ارتباط با مدیر مدرسه و مسئولان آموزش پرورش و رئیس آموزش پرورش منطقه ۱۳ به نتیجه‌ای نرسید.

دیدگاه تان را بنویسید