شناسایی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان ادامه دارد
کد خبر: 21779

شناسایی عاملان مسمومیت دانش‌آموزان ادامه دارد

وزیر کشور گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، عاملان و دست‌اندرکاران مسمومیت دانش‌آموزان در برخی استان‌ها دستگیر شده‌اند.

 

به گزارش خودکارنیوز، احمد وحیدی عصر دیروز (۱۶ اسفندماه) در حاشیه افتتاح مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی کشور، عاملان و دست‌اندرکاران مسمومیت دانش‌آموزان در برخی استان‌ها دستگیر شده‌اند.

 

وزیر کشور تاکید کرد: همچنان کارهای مربوط به شناسایی عاملان این جنایت ادامه دارد و مسئولان مربوطه نیز کاملا در میدان هستند و مراحل بعدی به اطلاع هم‌وطنان خواهد رسید.

 

وی افزود: کسانی که عامدانه و با طراحی، اقدام به مسمومیت دانش‌آموزان کردند، جنایت بزرگی کرده‌اند و تلاشی برای هراس‌افکنی در بین دانش‌آموزان به ویژه دختران بسیار کار نابخشودنی است.

این مسئول در رابطه با آخرین وضعیت مرز ایران و افغانستان، تصریح کرد: مرز ایران و افغانستان مرز امنی است ولی چندین بار شاهد بودیم کسانی در مرز به دلیل عدم توجیه و سوء‌نظری که در برخی از آن‌ها بوده، دست به اقداماتی زده‌اند که از طریق مسئولان به آنان تذکر داده شده و اصلاح شده و بابت اتفاق رخ داده نیز عذرخواهی شده است.

 

وزیر کشور با بیان اینکه حاکمان در افغانستان باید مراقبت کرده و افراد خود را توجیه کنند که مرتکب این اشتباهات نشوند، خاطرنشان کرد: گفتنی است برنامه کلی اسناد مرزی که از سابق بوده است ادامه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید