فوت ۱۵ نفر به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال
کد خبر: 21950

فوت ۱۵ نفر به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان اورژانس کشور از فوت ۱۵ نفر به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال تا این لحظه (امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند) خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، جعفر میعادفر صبح سه شنبه از مصدومیت و فوت ۳۵۳ نفر خبر داد و با اشاره به اینکه اکنون ۴۹ نفر در بیمارستان‌های کشور بستری هستند، افزود: ۶ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و ۲۶۷ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۵ نفر از اول تا بیست و دوم اسفند جاری به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال، گفت: بیشتر فوتی‌ها در استان‌های تبریز، تهران، همدان، ارومیه و قزوین بوده است.

وی افزود: در این مدت، ۵۱ نفر قطع عضو، ۸۶ نفر دچار آسیب به چشم، ۱۳۰ نفر دچار سوختگی شدند همچنین بیشترین مصدومان به ترتیب در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بوده است.

مصدومیت ۴۱ تهرانی با حوادث چهارشنبه آخر سال

رئیس مرکز اورژانس تهران نیز از مصدومیت ۴۱ نفر تا این لحظه (صبح سه شنبه ۲۳ اسفند) به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

یحیی صالح طبری گفت: تا این لحظه ۴۱ نفر مصدوم ۲۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و از میان مصدومان انتقالی ۹ نفر به بیمارستان شهدای یافت آباد، ۲ نفر به بیمارستان فارابی، ۷ نفر به بیمارستان مطهری، ۲ نفر به بیمارستان سینا و یک نفر به بیمارستان‌های امام حسین (ع)، حضرت رسول اکر (ص) و هفتم تیر منتقل شدند و ۱۴ نفر نیز در محل درمان شدند و چهار نفر در حوادث چهارشنبه آخرین سال تا این لحظه در تهران فوت کردند.

به گزاش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (دوشنبه ۲۲ اسفند) از اعلام آمادگی کامل بیمارستان ها، مراکز درمانی و سوانح و سوختگی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه پایان سال خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس تهران نیز از آمادگی ۲۸۰ آمبولانس و ۱۸۰ دستگاه موتورلانس برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

دیدگاه تان را بنویسید