جزئیات جدید از نزاع باغ شاهزاده ماهان کرمان/ ۲ تن از متهمان حادثه بازداشت شدند
کد خبر: 23195

جزئیات جدید از نزاع باغ شاهزاده ماهان کرمان/ ۲ تن از متهمان حادثه بازداشت شدند

مرکز رسانه قوه قضاییه استان با انتشار گزارشی درباره نزاع جمعی در باغ شاهزاده ماهان درباره فوت یک تن و بازداشت دو نفر از متهمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خودکارنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، بنابراین گزارش، در ساعت ۱۵:۳۰ سوم اردیبهشت، مرکز فرماندهی انتظامی بخش ماهان وقوع یک فقره نزاع و درگیری را به مرجع انتظامی گزارش می‌دهد.

ماموران واحد گشت مرجع انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و در گزارش خود عنوان می‌کنند با حضور در محل و پس از متفرق کردن جمعیت حاضر مشاهده شد ماموران اورژانس در حال معاینه و احیای یک خانم مسن هستند.

پیگیری‌های عوامل نیروی انتظامی در صحنه حادثه نشان می‌دهد نزاع اولیه در ورودی باغ شازده اتفاق افتاده و دو گروه با هم به نزاع می‌پردازند.

نزاع اولیه بین دو گروه در ورودی باغ شازده پایان می‌یابد و یک گروه از طرفین دعوا به سمت پارکینگ می‌روند که اعضای گروه دیگر نیز به سمت پارکینگ آمده و شروع به درگیری با آن‌ها می‌کنند.

در حین اتفاقات مورد اشاره یک دستگاه خودرو پژو پارس در داخل پارکینگ با انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز قصد زیر گرفتن تعدادی از افراد و کودکان حاضر در پارکینگ را داشته است.

در همین حال اتوبوسی که از مبدا زاهدان به سمت کرمان آمده بوده زنان و کودکانی که مورد هجوم خودرو پژو پارس قرار گرفته بودند را سوار می‌کند.

در جریان درگیری به‌وجود آمده در پارکینگ باغ شازده و با عنایت به صورتجلسه تنظیمی در دادگاه ماهان و مصاحبه صورت گرفته با اشخاص حاضر در کلانتری که خود را دختر و یکی از بستگان خانم فوت شده معرفی کرده‌اند عنوان شده در پی درگیری به‌وجود آمده در باغ شازده و بالا گرفتن درگیری بین دو گروه برخورد فیزیکی به‌وجود آمده و مطابق ادعای صورت گرفته از سوی دختر و بستگان فرد فوت شده خانم متوفیه به زمین می‌افتد که متاسفانه عملیات احیای نامبرده از سمت اورژانس نیز تاثیری نداشته است.

بر اساس گزارش واصله، ۲ تن از عوامل دخیل در این حادثه با دستور مقام قضایی مورد بازجویی و بازداشت قرار گرفتند.

گفتنی است، پیشتر نیز رییس حوزه قضایی ماهان در خصوص این اتفاق توضیحاتی ارائه کرده بود.

وی با تاکید بر این مطلب که تحقیقات تکمیلی درباره علت و جزئیات این حادثه بلافاصله از سوی بازپرس ویژه موضوع در دست اقدام قرار گرفته است، گفت: این موضوع با ورود ماموران فراجا خاتمه یافته و تحقیقات تکمیلی در حال حاضر با حضور تعدادی از شاهدان و همراهان متوفیه در دست انجام است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی ضمن بررسی ابعاد مختلف این موضوع، با هرگونه جرم احتمالی با جدیت برخورد خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید