دستگیری ۳ نفر از عاملان ترور شهید شهرکی/ ردپای جیش‌ الظلم در شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان
کد خبر: 23412

دستگیری ۳ نفر از عاملان ترور شهید شهرکی/ ردپای جیش‌ الظلم در شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

 به گزارش خودکارنیوز، سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، که امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم‌های تخصصی پلیس سه نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر با وفایش شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ های به‌دست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع 3 نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی "جیش‌الظم" بوده و در مخفیگاه این تروریست‌های کوردل تعداد 2 قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یک‌دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو 405 کشف و ضبط شد.

دیدگاه تان را بنویسید