بوسکتس، تنها بازمانده نسل طلایی بارسلونا
کد خبر: 18372

بوسکتس، تنها بازمانده نسل طلایی بارسلونا

با خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا، اکنون سرخیو بوسکتس آخرین بازمانده ترکیب آبی‌اناری‌ها از فینال لیگ قهرمانان فصل ۰۹-۲۰۰۸ است؛ سالی که منجر به فتح شش‌گانه شد.

به گزارش خودکارنیوز،بازی بارسلونا و آلمریا آخرین مسابقه جرارد پیکه در مستطیل سبز خواهد بود. جرارد پیکه، مدافع 35 ساله اسپانیایی بارسلونا تصمیم به بازنشستگی گرفته و طلب هنگفت خود از بارسلونا را نیز می‌بخشد. خداحافظی این مدافع پرافتخار تاریخ بارسلونا باعث شده هم‌تیمی‌هایش به تمجید از او بپردازند. سرخیو بوسکتس کاپیتان کنونی بارسلونا که 14 سال از هم‌تیمی بودنش با پیکه می‌گذرد در ستایش از او گفت:

 پیکه بهترین مدافعی است که تاریخ بارسلونا به خودش دیده. او باعث شد یک تغییر در تاریخ باشگاه ممکن شود. ما جام‌های زیادی با هم بردیم و دوران فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم. پیکه یک تکه از تاریخ و افتخار بارسلونا است که حالا می‌رود؛ کسی که ارزش زیادی برای این باشگاه دارد. دل‌تنگ پیکه خواهیم شد و به شخصه خیلی ناراحت هستم. 

untitled

سرخیو بوسکتس در حالی جرارد پیکه را بهترین مدافع تاریخ بارسلونا می‌داند که ژاوی، سرمربی بلوگرانا  گفته است بارسلونا در تاریخش کسانی مثل پویول و میگل را هم دارد و پیکه را می‌توان در زمره بهترین‌ها به حساب آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید