کی‌روش: شجاع بودیم و جنگیدیم؛ هنوز چیزی تمام نشده
کد خبر: 18776

کی‌روش: شجاع بودیم و جنگیدیم؛ هنوز چیزی تمام نشده

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.

به گزارش خودکارنیوز، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست 6 بر 2 تیم ملی برابر انگلیس اظهار کرد: ما تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آن چه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم.

وی ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم.

کی‌روش همچنین در نشست خبری بعد از این دیدار درباره احساسش بعد از اتمام این بازی مهم گفت: «نظرم ساده و عملی است. در نیمه اول، بازی تمام شده بود. تنها هدفی که برای تیم ما مانده بود این بود که بتوانیم متحد و شجاع باشیم و تا جایی که می‌توانیم بجنگیم و فوتبال را مفتخر کنیم. این لحظات بد این اجازه را به ما داد که از ابتدا در سطح بالایی بازی کنیم.»

او گفت: «همه بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. بازیکنان ما تجربه انگلیسی‌ها را نداشتند. امروز چیزهای زیادی از تیم ملی انگلیس یاد گرفتیم و نتیجه‌گیری می‌کنم که تیم ملی ما اکنون با شرایط بهتری آماده بازی بعدی است.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد در غیاب سه ساله او، تیم ملی ایران لطمه‌های زیادی خورده است و از طرفی او چه کارهایی برای بازسازی دوباره تیم انجام خواهد داد؟ گفت: «همانطور که گفتم، الان خیلی بهتر از قبل آماده بازی با ولز هستیم. رقابت در سطح بالایی است و همه چیز آماده است که کارمان را انجام دهیم و سعی می‌کنیم بازی بعد را ببریم. همیشه همینطور است. باید درس هایی را بیاموزیم و تمرکز کامل داشته باشیم و هیج موضوعی در اطراف تیم نباشد. مهم این است که بدانیم چه چیزهایی رخ داده و چه چیزهایی باید یاد بگیریم.»

کی‌روش در واکنش به اینکه اگر به عقب بر می‌گشت، آیا تصمیمات خود را عوض می‌کرد؟ گفت: «کار ما این نیست که گذشته را عوض کنیم. باید روی آینده تمرکز کنیم. اگر آدم فکر کند که شانس زیادی ندارد، کار زیادی نمی‌کند. تنها چیزی که در کنترل ماست، این است که فکرمان را آماده کنیم و مسائل را پیش ببریم.»

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال چه چیزهایی از دستش خارج است؟ گفت: «من سوالتان را متوجه نمی‌شوم. اگر در دست من بود، نمی‌گذاشتم خیلی چیزها اتفاق بیفتد. اگر می‌توانستم بازی را کنترل کنم، من کسی نبودم که اظهارنظر بیشتری داشته باشم. همه می‌دانند که بازیکنان من در چه محیطی هستند. این شرایط، بهترین نیست. از نقطه نظر تعهد و تمرکز، شرایط بر بازیکنانم اثر می‌گذارد. آن‌ها انسان هستند. سال‌هاست که آن ها را می‌شناسم. آنها یک هدف دارند و می‌دانیم کسانی که مثل افسانه بودند را دنبال می‌کنند و به آن ها افتخار می‌کنم که بازی می‌کنند. من خیلی از کاری که کردم مفتخرم. البته اگر مثالی بخواهید، در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حمایت کامل داشتیم اما دیدید که امروز چه اتفاقی رخ داد. باید به کسانی که نمی خواهند تیم ملی را حمایت کنند بگویم که بهتر است در خانه بمانند، کسی به آن ها نیاز ندارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید