پایان روز چهارم جام جهانی؛ طوفان ژاپنی‌ها، جشنواره گل اسپانیا و برد اقتصادی شیاطین سرخ
کد خبر: 18835

پایان روز چهارم جام جهانی؛ طوفان ژاپنی‌ها، جشنواره گل اسپانیا و برد اقتصادی شیاطین سرخ

روز چهارم جام جهانی 2022 قطر با شکست آلمان، برد پرگل اسپانیا و برتری یک‌گله بلژیک خاتمه یافت.

به گزارش خودکارنیوز، تیم ملی فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شب گذشته شروعی طوفانی در جام جهانی 2022 قطر داشت و شاگردان دیدیه دشان موفق شدند با حساب 4 بر یک از سد استرالیا بگذرند و انگیزه‌های بالای خود برای تکرار عنوان قهرمانی را نشان بدهند. شگفتی بزرگ روز سوم جام جهانی در ورزشگاه لوسیل رقم خورد، جایی که تیم ملی عربستان مقابل تیم ملی آرژانتین کامبک زد و حریف نامدار خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. 2 تساوی بدون گل در مصاف تیم‌های دانمارک-تونس و لهستان-مکزیک دیگر نتایج روز سوم جام جهانی 2022 قطر بود.

روز چهارم مسابقات جام جهانی با پیگیری مسابقات گروه پنجم و ششم دنبال خواهد شد. در اولین مسابقه از گروه ششم، تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مصاف هم رفتند که در پایان یک بازی کم افت‌وخیز 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در دومین دیدار که از گروه هفتم برگزار شد، تیم ملی آلمان باید به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رفت و شاگردان فلیک در نیمه نخست با گلزنی گوندوگان برنده به رختکن رفتند اما سامورایی‌ها در نیمه دوم موفق شدند با نمایشی فوق‌العاده برابر حریف نامدار خود کامبک بزنند و دومین شگفتی جام را با کسب پیروزی برابر تیم ملی آلمان رقم زدند.

تیم ملی اسپانیا در دیگر دیدار گروه هفتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت که شاگردان لوئیس انریکه نمایش سراسر تهاجمی و جذابی را از خود به اجرا در آوردند و توانستند 7 بار دروازه کاستاریکا را فرو بریزند تا در نخستین از جام جهانی 2022، اسپانیایی‌ها بتوانند شروعی طوفانی را به نام خود به ثبت برسانند.

تیم ملی بلژیک هم در آخرین مسابقه روز چهارم جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی کانادا رفت. کانادایی‌ها در نیمه نخست نمایش بهتری از خود نشان دادند و حتی صاحب ضربه پنالتی هم شدند اما درخشش تیبو کورتوا مانع گلزنی آلفونسو دیویس شد و در ادامه روی یک ضدحمله، میچی باتشوایی گل برتری را به سود بلژیک به ثمر رساند و در نیمه دوم نتیجه بازی تغییری نکرد تا شاگردان روبرتو مارتینز با پیروزی کار خود را در جام جهانی 2022 آغاز نمایند.

IMG_20221124_094620

دیدگاه تان را بنویسید