پایان روز پانزدهم جام جهانی/ صعود مقتدرانه فرانسه و انگلیس به یک‌چهارم نهایی
کد خبر: 19116

پایان روز پانزدهم جام جهانی/ صعود مقتدرانه فرانسه و انگلیس به یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فرانسه و انگلیس موفق شدند با بردهای 3 گله خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 برسانند.

به گزارش خودکارنیوز، در روز پانزدهم رقابت‌های جام جهانی، 2 مسابقه دیگر از مرحله یک‌هشتم نهایی برگزار می‌شود که در اولین دیدار، تیم‌های ملی فرانسه و لهستان مقابل هم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فرانسه در گروه چهارم رقابت‌ها توانست سرگروه شود و امروز باید در مقابل تیم ملی لهستان به عنوان تیم دوم گروه 3 قرار می‌گرفت.

فرانسوی‌ها در مسابقه امشب نمایش تهاجمی از خود نشان دادند و در نیمه نخست با گلزنی الیویه ژیرو، شاگردان دیدیه دشان با پیروزی به رختکن رفتند و در نیمه دوم نوبت به درخشش کیلیان امباپه رسید تا بعد از ثبت یک پاس‌گل، فوق‌ستاره فرانسوی‌ها در مسابقه امشب برای تیمش گلزنی کند. امباپه با 2 شلیک تماشایی موفق شد دروازه لهستان را در نیمه دوم فرو بریزد و اعلام پنالتی در واپسین لحظات مسابقه به سود تیم ملی لهستان باعث شد تا روبرت لواندوفسکی صاحب موقعیت گلزنی شود و او یکی از گل‌های خورده تیمش را پاسخ داد تا سومین مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی با برتری 3 بر یک تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی لهستان به پایان برسد.

از ساعت 22:30 هم تیم‌های ملی انگلیس و سنگال برگزار کننده دیگر مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی بودند، تیم ملی انگلیس با صدرنشینی در گروه دوم توانست خود را به جمع 16 تیم برتر برساند و تیم ملی سنگال هم به عنوان تیم دوم گروه نخست به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. شاگردان گرت ساوت‌گیت در نیمه نخست نمایش مالکانه‌ای خود به اجرا گذاشتند و روی 2 کار تیمی دیدنی، جردن هندرسون و هری کین موفق شدند 2 گل برای تیم‌شان به ثمر برسانند و در نیمه دوم هم نوبت به گلزنی باکایو ساکا رسید تا با 3 گل، تیم ملی انگلیس به کار خود در مرحله یک‌هشتم نهایی پایان بدهد و صعودی مقتدرانه به مرحله یک‌چهارم نهایی داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید