کریستیانو رونالدو به النصر پیوست
کد خبر: 19840

کریستیانو رونالدو به النصر پیوست

باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است.

به گزارش خودکارنیوز، کی از شگفت انگیزترین انتقالات زمستانی قرن اخیر به وقوع پیوسته است، پس از هفته ها بحث و گمانه زنی و انتشار اخبار متعدد درباره علاقه النصر عربستان به فوق ستاره پرتغالی، حالا تمامی منابع موثق در این کشور سعودی از پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم خبر می دهند.

پس از انتشار مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان و جدایی از منچستر یونایتد، هفته هاست که بحث و گمانه زنی درخصوص آینده کریستیانو رونالدو در رسانه های سراسر جهان منتشر می شود. از بایرن و چلسی گرفته تا سایر تیم های اروپایی که از آنها به عنوان مقصد بعدی CR7 نام برده می شد. بازگشت اسطوره به مادرید و انجام 2 جلسه تمرینی با رئال مادرید، گمانه زنی ها درباره بازگشت او به لوس بلانکوس را به زبان انداخت.

در لابلای تمامی این اخبار، شایعه ای مبنی بر پیوستن رونالدو به النصر مطرح شد. تیم عربستانی با پیشنهاد شگفت انگیز و بیش از 200 میلیون یورویی، خواهان جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال شده بود. در تمام این مدت، عنوان شده بود که رونالدو اعتنایی به مبلغ سنگین پیشنهادی ندارد و به دنبال کسب افتخارات بیشتر در سطح اول اروپاست. اینتراخت فرانکفورت آخرین تیمی بود که به عنوان یکی از گزینه های روی میز کریستیانو نام برده شد.

IMG_20221231_112730

ما در 72 ساعت گذشته، اوضاع به طور کلی دگرگون شد. رسانه های سعودی با آب و تاب زیادی از پیوستن رونالدو به النصر خبر می دادند. حتی در بازی های این تیم، پیراهن شماره 7 با نام رونالدو در استادیوم مرسول پارک (ورزشگاه خانگی النصر) بین هواداران به فروش می رفت، اما کمتر کسی باور داشت که برنده پنج توپ طلای جهان، تصمیم داشته باشد راهی فوتبال عربستان شود.

از شب گذشته بحث پیوستن CR7 رنگ و بوی جدی به خود گرفت. منابع سعودی حضور او در عربستان را تمام شده می دانستند. اما باز هم هواداران افراطی رونالدو علاقه ای به باور کردن این خبر نداشتند. سرانجام امشب رسانه معتبر العربیة تیر خلاص را وارد کرد و از امضای قرارداد 2 ساله رونالدو با النصر خبر داد.

پس از آن، تمامی منابع موثق و خبرنگاران معتبر سعودی از جمله روزنامه الریاضیة، معتبرترین روزنامه ورزشی عربستان نیز از امضای قرارداد 2 ساله النصر با رونالدو خبر دادند. خبری که دیگر قطعی است و اکنون فقط باید منتظر اعلام رسمی رسانه های باشگاه سعودی ماند تا تصویر CR7 با پیراهن زرد رنگ و شماره هفت النصر در شبکه های اجتماعی این باشگاه منتشر شود.

IMG_20221231_112733

در مذاکرات روز جمعه، طرفین بر سر تمامی جزئیات به توافق رسیده اند و گفته می شود قرارداد رونالدو با النصر 7 ساله است. او 2 سال و نیم را به عنوان بازیکن برای این تیم به میدان می رود و مابقی قرارداد را به عنوان سفیر باشگاه و برای میزبانی جام جهانی 2030 در خدمت این باشگاه و فوتبال عربستان خواهد بود.

به نقل از رسانه های سعودی، انتظار می رود که رونالدو در دیدار اول بهمن ماه برابر الاتفاق برای تیمش به میدان برود. این در شرایطی است که برخی دیگر از رسانه ها مدعی شده اند فوق ستاره پرتغالی فردا شب وارد ریاض خواهد شد. خبری که تا همین الآن نیز باور آن دشوار است اما باید پذیرفت که رونالدو از این به بعد برای النصر به میدان خواهد رفت.

IMG_20221231_112740

اخبار متناقضی درباره مبلغ قرارداد رونالدو منتشر شده است. درحالیکه روزنامه مارکا از انعقاد قراردادی 200 میلیون یورویی با این بازیکن خبر داده، اما CBS Sport مدعی است که فوق ستاره پرتغالی برای هر سال، 75 میلیون یورو از النصر دریافت می کند. گفته می شود او بخشی از تست های پزشکی را پشت سر گذاشته و بخش دیگر را نیز هفته آینده انجام خواهد داد.

IMG_20221231_112821

دیدگاه تان را بنویسید